اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر خبر داد:

پرداخت حقوق معوقه پاکبانان بوشهری

خبرگزاری فارس: شهردار بوشهر از پرداخت دو ماه حقوق معوقه پاکبانان بوشهری خبر داد.

پرداخت حقوق معوقه پاکبانان بوشهری
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فضل‌الله توسلی دوشنبه شب در ضیافت افطاری شهرداری بوشهر برای پاکبانان که در هتل دلوار بوشهر برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حقوق دو ماه پاسبانان بوشهری مربوط به پیمانکار قبلی پرداخت نشده بود که پیمانکار هم از کشور خارج شده و پاکبانان هم به دنبال مطالبات خود بودند.
وی افزود: شهرداری تصمیم گرفت و حقوق دو ماه معوقه پاکبانان را پرداخت کرد و به دنبال این کار پیگیری قانونی برای دریافت مبلغ مورد نظر از پیمانکار هستیم.
شهردار بوشهر با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پاکبانان شهرداری بوشهر تصریح کرد: طبق یک رسم هرساله ضیافت افطاری برای پاکبانان زحمتکش برپا میشود تا بخشی از زحمات آنان را جبران کرده باشیم.
توسلی تصریح کرد: احساس کردیم این اقدام موجب رضایت و شادمانی آنان میشود و خوشحال هستیم که توانستیم در این شب‌های مبارک در خدمت پاکبانان زحمتکش باشیم.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس نظرسنجیاهی صورت گرفته شهروندان بوشهری نیز از عملکرد و خدمات پاکبانان رضایت دارند و این امر موجب خوشحالی ما نیز شده است.
شهردار بوشهر گفت: شهرداری بوشهر در راستای توسعه شهر دست همه مدیران دستگاه‌های اجرایی را به گرمی میفشارد و انتظار میرود به جای نگاه بخشی و جزیینگری، با یک دید توسعه‌ای برای بهبود شرایط زندگی شهرنشینی بوشهریها همت کنیم‌.
وی بیان کرد: شهرداری بوشهر علاوه بر فعالیت‌های جاری خود، در 70 نقطه بوشهر در حال فعالیت عمرانی است.
توسلی ادامه داد: در شمالیترین نقطه بوشهر احداث پارک سیادت دو، در جنوبیترین قسمت ایجاد آرامستان جدید و پارک جنگلی 128 هکتاری، غرب بوشهر احداث بوستان‌های مرجان و مروارید و شرق این شهر نیز اجرای گذر 75 متری به عنوان دومین راه خروجی شهر در دست اجرا داریم.
وی ادامه داد: در مرکز شهر نیز ساماندهی بازار ماهی و در بهمنی احداث پارک مقابل عمارت تاریخی ملک توسط شهرداری در دست اجراست.
شهردار بوشهر با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام با استفاده از ترفندهای اقتصادی گفت: برای تحقق برنامه‌های ستاد جهاد اقتصادی در شهرداری بندر بوشهر برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و نهایت تلاش خود را برای اجرای این برنامه‌ها به کار میگیریم.
توسلی عنوان کرد: توجه به حق و حقوق پرسنل شهرداری و پرداخت به موقع حقوق آنان از دیگر اولویت‌های شهرداری در سال جاری است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول