اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد:

پیگیری مطالبات پاکبانان با مصوبه جدید شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: مصوبه جدید شهرداری قم، پیگیری مطالبات پاکبانان و رسیدگی به وضعیت مالی و معیشتی آنهاست.

پیگیری مطالبات پاکبانان با مصوبه جدید شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری در نخستین جشنواره تجلیل از پاکبانان شهرداری قم که در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان برگزار شد، همکاری با پاکبانان شهرداری شهر مقدس قم را از جمله افتخارات خود دانست و اظهار کرد: پاکبانان شهر مقدس قم، افرادی مخلص و باتقوا هستند که از صمیم قلب، خادمی اهالی شهر مقدس قم و زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) را بر عهده گرفته‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه پاکبانان شهرداری شهر مقدس قم با پاکبانان دیگر شهرهای ایران اسلامی تفاوت‌های زیادی دارند افزود: یکی از عمده‌ترین تفاوت‌های موجود این است که پاکبانان قمی، خادم حرم حضرت معصومه(س) و دیگر ائمه معصوم(ع) هستند.

شهردار قم با اشاره به قداست خدمت در شهر مقدس قم گفت: فعالیت در شهر مقدس قم باید همراه با وضو باشد زیرا هر خدمتی که در این شهر انجام شود، خدمتی به حرم اهل‌بیت رسول خدا(ص)، محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نظافت، درخت‌کاری و نگهداری از آن از جمله سفارشات دین مبین اسلام است اظهار کرد: این اعمال همان وظایف شهرداری است و شما به عنوان کارکنان شهرداری شهر مقدس قم، در حال انجام دادن این سفارشات الهی هستید.

دلبری در ادامه با اشاره به وضع معیشتی پاکبانان اعلام کرد: مصوبه شهرداری شهر مقدس قم به معاونت خدمات شهری و اداری مالی شهرداری شهر مقدس، پیگیری مطالبات پاکبانان و رسیدگی به وضعیت مالی و معیشتی پاکبانان است به نحوی که پاکبانان علاوه بر دریافت حق و حقوق کامل باید بیمه نیز باشند.

وی در پایان با بیان اینکه در سال 91 یک روز در ماه به دیدار با پاکبانان اختصاص خواهد داشت گفت: عیدی سال 91 پاکبانان شهرداری قم، مبلغ یک میلیون ریال است و آنها می‌توانند عیدی خود را از طریق شرکت تعاونی کارکنان شهرداری شهر مقدس قم و در قالب سبد ارزاق دریافت کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول