اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

6 نفر در سدهای استان زنجان غرق شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: سال گذشته شش نفر در سدهای استان زنجان غرق شدند.

6 نفر در سدهای استان زنجان غرق شدند

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و استفاده مردم از رودخانه‌ها و استخرهای مختلف در سطح استان انتظار می‌رود مردم در استفاده از رودخانه‌ها دقت کنند.

وی با بیان اینکه استان زنجان از استان‌های پر سد محسوب می‌شود، افزود: ضروری است مردم در استفاده از سدها دقت لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به نبودن غریق نجات در کنار سدها و رودخانه‌های استان یادآور شد: استفاده از سد برای شنا ممنوع است.

وی با بیان اینکه در برخی سدهای استان دارای گل و لای هستند، افزود: بستر این سدها باتلاقی بوده و برای شنا مناسب نیست.

کرامتی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دولت نهم و دهم تصریح کرد: استخرهای مختلفی در سطح استان احداث شده است که مشکل مردم را به خوبی حل می‌کند.

وی با بیان اینکه استخرهای داخل شهرها از امنیت قابل توجهی برخوردار است، افزود: داشتن ایمنی لازم و غریق نجات از مزایای استفاده از استخرهای داخل شهر است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده به مردم در زمینه استفاده مناسب از سدها یادآور شد: استفاده از سد به عنوان شنا ممنوع است و مردم به هیچ وجه نباید از سدها برای شنا استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون هیچ فردی در سدهای استان غرق نشده است، افزود: خوشبختانه مردم در استفاده از سدها مقررات را رعایت می‌کنند.

کرامتی از غرق‌شدن دو نفر در رودخانه قزل‌اوزن طارم خبر داد و افزود: این افراد به دلیل استفاده از رودخانه خروشان قزل‌اوزن غرق شدند.

وی با اشاره به فوت شش نفر در سدهای استان در سال گذشته تصریح کرد: امیدواریم با استفاده بهینه از محیط سدها برای گردشگری شاهد اتفاقات کمتری در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول