اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر گچساران خبر داد

غرق شدن یک نوجوان در رودخانه چم‌شیر گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران از غرق‌ شدن یک نوجوان گچسارانی در رودخانه چم‌شیر این شهرستان خبر داد.

غرق شدن یک نوجوان در رودخانه چم‌شیر گچساران

سید ابوالفتح بهنامیان لحظاتی پیش در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یک نوجوان گچسارانی به نام مهرشاد داوودی که به همراه مسئولان مدرسه به اردوی دانش‌آموزی در منطقه چم‌شیر گچساران آمده بود در آب این رودخانه غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی ابراز داشت: این نوجوان که دانش‌آموز سال سوم ابتدایی مدرسه آزادی گچساران بود در هنگام شنا در آب رودخانه چم‌شیر گچساران غرق شد.

بهنامیان تصریح کرد: به محض اطلاع‌ جمعیت هلال احمر گچساران از وقوع این حادثه سه تیم غریق نجات از این جمعیت در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی تعداد امدادگران اعزامی را 15 نفر همراه با آمبولانس و تجهیزات پزشکی عنوان کرد و گفت: این نوجوان به علت عمق زیاد آب و عدم مهارت در شنا جان خود را از دست داد.

بهنامیان یادآور شد: مأموران نیروی انتظامی، اداره راه، آموزش و پرورش و هیئت غریق نجات استخر شنای شهدای گچساران نیز در محل حادثه حضور یافتند.

* هشدار به خانواده ها در مراقبت از فرزندان

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به فرارسیدن نوروز و آغاز سفرهای نوروزی از خانواده‌ها خواست در زمینه تفریح در کنار دریا و رودخانه‌ها و دریا نکات ایمنی لازم را رعایت کنند.

بهنامیان از خانواده‌ها خواست تا در هنگام تفریح در کنار رودخانه‌ها از فرزندان خود مراقبت لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: هیچ کس نباید هنگام غرق شدن فردی در رودخانه‌های خروشان وارد آب شود، زیرا غریق نجات بودن نیاز به تخصص و تجهیزات دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول