اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 48 ساعت گذشته

2 نفر در دریای انزلی غرق شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بندرانزلی از غرق شدن دو نفر در 48 ساعت گذشته در دریای این شهرستان خبر داد.

2 نفر در دریای انزلی غرق شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رحیم شعبانی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به فعالیت طرح‌های سالم‌سازی در انزلی اظهار کرد: از ابتدای تیرماه امسال طرح‌های سالم‌سازی دریا با حضور تمام واحدهای امدادی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی هلال احمر و نجات غریق را از جمله واحدهای امدادی در طرح سالم‌سازی دریا عنوان کرد و افزود: با توجه به این موضوع، شاهد حضور مردم و مسافران برای شنا در مناطق خطرآفرین و خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا هستیم.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با بیان اینکه سواحل دریای این شهرستان بالغ بر 75 کیلومتر است، تصریح کرد: این فرماندهی با استقرار همیار پلیس در تمام نقاط خطرآفرین اطلاع‌رسانی لازم را در زمینه طرح‌های سالم‌سازی و موارد هشداری را کرده و راه‌های ورودی به مناطق خطرآفرین را برای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار برای تمام مسافرینی که قصد استفاده از دریا را دارند مسدود کرده است اما همچنان شاهد بی‌احتیاط برخی از افراد هستیم.

وی با اشاره به تعداد افراد غرق شده در دریا بیان کرد: در 48 ساعت گذشته دو نفر از هموطنان ما که توجهی به این همه تبلیغات، توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی نکرده‌ بودند و در نقاط خطرآفرین شنا می‌کردند به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شدند.

شعبانی از مسافران خواست برای حفظ جان خود در هنگام استفاده از دریا حتما از طرح‌های سالم‌سازی دریا استفاده کنند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول