اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اچ.اس.یی ارشد و پدافند غیرعامل منطقه ویژه پارس خبر داد

مرد و زن جوان از غرق شدن در آب‌های ساحلی عسلویه نجات یافتند

خبرگزاری فارس: مدیر اچ.اس.یی ارشد و پدافند غیرعامل منطقه ویژه پارس از نجات 2 نفر از غرق شدن در آب‌های ساحلی عسلویه خبر داد.

مرد و زن جوان از غرق شدن در آب‌های ساحلی عسلویه نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حسن آخوندی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران آتش‌نشانی و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس، 2 نفر را از مرگ حتمی در خلیج فارس نجات دادند.

مدیر اچ.اس.یی ارشد و پدافند غیرعامل منطقه ویژه پارس از نجات دو نفر از غرق شدن در آب‌های ساحلی عسلویه توسط ماموران آتش‌نشانی این سازمان خبر داد و با تشریح چگونگی حادثه یاد شده افزود: همکاران HSE منطقه ویژه پارس هنگام گشت‌زنی در ساحل خلیج نایبند متوجه فریاد مرد و زنی شدند که به سمت عمق دریا کشیده می‌شدند.

آخوندی ادامه داد: متخصصان نجات غریق و غواصان سازمان منطقه ویژه پارس بلافاصله به سمت آنان شنا کردند و آنان را به سمت ساحل آورده و از غرق شدن نجات دادند.

وی یادآور شد: این برای نخستین بار نیست که نیروهای آتش‌نشانی منطقه ویژه پارس علاوه بر انجام عملیات رسمی، هموطنان حادثه دیده ما را در محیط‌های پیرامون تاسیسات و منطقه عملیاتی پارس جنوبی نجات می‌دهند.

آخوندی افزود: در حوادث مشابه، بارها نیروهای آتش‌نشانی منطقه ویژه پارس در بلندی‌ها و کوه‌های اطراف و سواحل خلیج نایبند و عسلویه جان افراد گرفتار را نجات داده‌اند و این موجب افتخار ما است.

مدیر ارشد اچ.اس.یی. پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی از سوی نهادهای ذیربط و مسئول تصریح کرد: با شناسایی نقاط پر خطر در سواحل منطقه عسلویه باید نسبت به نصب تابلو و علائم هشدار دهنده اقدام کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول