اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مرکز فرعی نجات و جست‌وجو بنادر کیش

لنج باری از غرق شدن در آب‌های کیش نجات پیدا کرد

خبرگزاری فارس: رئیس بنادر و دریانوردی کیش از نجات یک فروند لنج باری توسط مرکز جست‌وجو و نجات دریایی این جزیره طی ساعت‌های گذشته خبر داد.

لنج باری از غرق شدن در آب‌های کیش نجات پیدا کرد

قاسم عسکری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در این راستا گفت: طی تماس یک فروند لنج باری عبوری که از امارات عازم دلوار بوشهر بود با مرکز فرعی جست‌وجو و نجات کیش مبنی بر آب‌گرفتگی شدید لنج، بلافاصله شناور ناجی مستقر در کیش به همراه تجهیزات و نفرات به سمت موقعیت شناور مذکور که در هفت مایلی جنوب‌غربی جزیره کیش قرار داشت، اعزام شد.

به گفته وی، شدت آب‌گرفتگی به حدی بوده که هفت نفر خدمه لنج با قطع امید از لنج با به آب‌اندازی قایق نجات قصد ترک شناور را داشتند که با حضور به موقع و تلاش هشت ساعته پرسنل این اداره و پرسنل شناور ناجی و خدمه لنج، شناور از غرق شدن نجات و در بندرگاه کیش پهلو گرفت.

عسکری‌نسب اذعان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره کیش و عبور کشتی‌ها و شناورهای زیادی از مجاورت این جزیره تقاضای کمک از این اداره در سوانح دریایی دریافت می‌شود، به طوری که سال گذشته با حدود 40 عملیات جست‌وجو و نجات در منطقه توسط این اداره شاهد نجات 437 نفر بوده‌ایم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول