اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره ارشاد اسلامی همدان خبر داد

برگزاری سالانه گردهمایی خانواده سینمایی استان همدان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ثبت یک روز برای گردهمایی خانواده سینمایی استان در تقویم برنامه‌های هنری همدان خبر داد.

برگزاری سالانه گردهمایی خانواده سینمایی استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، هادی فیض‌منش در نشستی که با مدیران دفاتر انجمن سینمای جوان استان برگزار شده بود، اظهار داشت: با مشخص شدن یک روز در سال، انجمن سینمای جوان استان متعهد می‌شود هر سال در آن روز اتفاق سال سینمایی استان را رقم بزند.

وی گفت: با تصویب این موضوع هر سال در زمان مشخصی، گردهمایی بزرگ سینمایی استان همدان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: دفاتر انجمن سینمای جوان باید با روش‌های متعهدانه، هنرمندان و سینماگران متعهد و ارزشی تربیت کنند.

وی ادامه داد: این دفاتر موظف هستند جوانان مستعد در حوزه سینما و فیلمسازی را شناسایی و جذب کنند و با کشف استعدادهای سینمایی، به تعداد اعضای خانواده سینمای استان بیافزایند.

فیض‌منش در پایان سخنانش اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در حد توان از انجمن سینمای جوان حمایت می‌کند و با انعقاد تفاهمنامه‌ای، از توان هنری دفاتر انجمن سینمای جوان استان در تمام برنامه‌های فرهنگی هنری استان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول