اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین با در تاریخ صدا و سیمای اردبیل

تولید دو عنوان فیلم سینمایی در اردبیل آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون سیمای مرکز صدا و سیمای اردبیل گفت: برای اولین بار در تاریخ صدا و سیمای این دیار ساخت دو فیلم سینمایی بلند در مرکز اردبیل آغاز شده است.

تولید دو عنوان فیلم سینمایی در اردبیل آغاز شد

جلیل پستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شبکه سبلان برای اولین بار تولید دو عنوان فیلم سینمایی را نیز آغاز کرده است که انتظار داریم با فراهم شدن تجهیزات و امکانات مناسب این فعالیت‌ها گسترش یابد.

وی در ادامه از تهیه و پخش تله‌تئاتر هفت قسمتی و دو عنوان برنامه در گروه دفاع مقدس خبر داد.

پستی 24 ساعته شدن برنامه‌های شبکه سبلان را یک فرصت استثنایی برای پاسخی دادن به مطالبه گروه‌های مختلف اجتماعی توصیف کرد و گفت: تعهد امسال ما برای تولید و پخش برنامه‌های انیمیشن 19 ساعت و بخش مستند بیش از 9 ساعت است که انتظار می‌رود با تهیه و پخش عالی و کیفی رضایت مخاطبان را فراهم کنیم.

معاون سیمای مرکز صدا و سیمای اردبیل تعهد ساخت برنامه گروه ب را 45 ساعت اعلام کرد و ابراز داشت: بیشتر از این میزان تاکنون قرارداد بسته‌ایم و ساخت سه عنوان سریال عروسکی نیز در استان اردبیل آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای ماه مبارک رمضان ابراز داشت: بر اساس درخواست مخاطبان به ویژه نوجوانان مسابقات قرآنی و تلاوت دسته‌جمعی قرآن کریم هر روز در هنگامه ظهر پخش می‌شود.

پستی ادامه داد: جدول پخش برنامه‌های ما در این ماه تغییر یافته به طوری که بعد از نماز صبح ترتیل قرآن کریم و بعد از نماز ظهر نیز بخش‌های نمایشی را تدارک دیده‌ایم.

این مسئول از تدارک سه عنوان سریال برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: زمان پخش این سریال‌ها به‌زودی اعلام می‌شود تا با زمان پخش سریال‌های شبکه‌های سراسری تداخلی نداشته باشد.

وی همچنین از تهیه سه عنوان برنامه سخنرانی در ساعات صبح، ظهر و عصر و همچنین پخش برنامه‌های مذهبی و بیان احکام در موعد قبل از سحر و افطار از شبکه سبلان اردبیل خبر داد.

پستی با اینکه با مشارکت گروه‌های هم‌‌خوان در افطار و سحر برنامه‌های مناسبی در حال تهیه است، افزود: تلاش می‌کنیم در یک مکان مناسب با مشارکت 30 هزار نفر قاری قرآن مجموعه هماهنگ را برای اجرای برنامه‌های همخوانی قرآن فراهم کنیم که به احتمال زیاد این برنامه در مصلای اردبیل اجرا می‌شود.

معاون سیمای مرکز صدا و سیمای اردبیل پخش تلاوت قاریان ملی و بین‌المللی و همچنین پخش زنده تلاوت قرآن کریم از مکان‌های مقدس را از مهمترین برنامه‌های شبکه سبلان در ماه مبارک رمضان برشمرد.

این مسئول در پایان ابراز داشت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم تا با جذابیت و معنویت عموم مردم از این برنامه‌ها استفاده کنند و سعی کردیم در قالب مسابقه "پیامک و حلالیت" بتوانیم زمینه‌ای را برای افرادی مهیا کنیم که می‌خواهند از طریق برنامه‌های صدا و سیما از دیگران حلالیت بخواهند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول