اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 مشهد مطرح کرد

طلسم 2 ساله ساخت بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی کشور در مشهد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 4 مشهد گفت: مجموعه سینمایی که قرار بود 2 سال پیش در یکی از متراکم‌ترین محدوده‌های شهری به لحاظ جمعیت احداث شود، هنوز خبری از تحقق آن نیست.

طلسم 2 ساله ساخت بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا صحراگرد در جمع خبرنگاران گفت: مقرر بود 2 سال قبل بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی کشور در محله طلاب مشهد احداث شود که بعد از برگزاری نشست‌های متعدد با سرمایه‌گذاران، مجوزهای لازم برای احداث این مجموعه از سوی شهرداری مشهد صادر شد.

وی در ادامه بیان کرد: شهرداری 30 درصد از سود سرمایه‌گذاران را برای ساخت این مجموعه سینمایی تضمین کرد تا آنها به هیچ وجه متضرر نشوند اما گویا هنوز این افراد به توجیه لازم در ارتباط با احداث این مجموعه نرسیده و این پروژه معطل مانده است.

شهردار منطقه 4 مشهد در ادامه صحبت‌های خود به موضوع املاک قولنامه‌ای به‌ عنوان یکی از معضلات این منطقه اشاره کرد و گفت: از تعداد کل 55 هزار ملک فاقد سند و قولنامه‌ای موجود در سطح منطقه تنها 513 مورد در سال گذشته سنددار شده است که به دلیل پاسخ‌گو نبودن شهرداری برای خدمات‌دهی به املاک قولنامه‌ای، مشکلات متعددی را به وجود آورده‌اند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول