اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر سینما و تلویزیون:

جای یک شهرک سینمایی در شیراز خالی است

خبرگزاری فارس: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شیراز به عنوان شهری فرهنگی و با استعدادهای فراوان به یک شهرک سینمایی بزرگ نیاز دارد.

جای یک شهرک سینمایی در شیراز خالی است

احمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: جوانان با استعداد شهر فرهنگی شیراز می‌توانند با وجود شهرک سینمایی علائق و دغدغه‌های خود را بروز داده و شکوفا کنند.

وی افزود: شیراز تمام ظرفیت‌ها را برای ساخت شهرک سینمایی دارد که می‌تواند استعداد را شکوفا کند و امیدواریم با حذف کاغذبازی‌ها، مسئولان مربوطه در این راستا گام بردارند و پایتخت فرهنگی کشورمان را در این زمینه بی‌نیاز کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه تمام استان‌های کشور نیز می‌توانند از این شهرک سینمایی استفاده کنند، اضافه کرد: طبق مصوبه جدید مقرر شده در استان‌ها برخی از زمین‌هایی که در اختیار ادارات کل راه و شهرسازی است را تغییر کاربری داد و برای امور سینما از آنها استفاده کرد.

نجفی از استاندار فارس خواست تا مسکن مهر هنرمندان این استان را نیز در دستور کار قرار دهد.

وی اضافه کرد: اگر استاندار فارس بتواند در این استان بروکراسی اداری را کم کند می‌توان میلیاردها دلار سرمایه خارجی و داخلی جذب کرد.

نجفی خاطرنشان کرد: امیدواریم استانداران بتوانند برای پیشرفت و اعتلای استان خود به شهرها و کشورهای مختلف سفر کرده، قرارداد ببندند و محصولات خود را به دیگر کشورها معرفی کنند.

منوچهر آذری بازیگر تلویزیون و جمعه ایرانی رادیو نیز به خبرنگار فارس گفت: شهر شیراز با مدیریت جدید این استان، تغییرات بسیار خوبی کرده است و امیدواریم رفاه و آسایش شهروندان افزایش یابد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول