اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست تابستان امسال

تصادفات فوتی درون شهری گیلان 100 درصد کاهش داشت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور گیلان گفت: تصادفات فوتی در معابر درون شهری گیلان در نیمه نخست تابستان امسال 100 درصد کاهش داشت.

تصادفات فوتی درون شهری گیلان 100 درصد کاهش داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید تقی امینی عصر امروز در جلسه پلیس راهور استان با اشاره به افزایش بی‌رویه و چشمگیر مسافران، اظهار کرد: هیچ تصادف فوتی در 15 روز اولیه تابستان در معابر درون شهری رخ نداده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان، افزود: این امر در سایه تلاش کارکنان پلیس راهور استان و قانونمندی شهروندان گیلانی محقق شده است.

وی، تعداد فوتی‌های تصادفات درون شهری در مدت مشابه مذکور در سال گذشته را 9 نفر اعلام کرد و یادآور شد: پلیس در نیمه نخست فروردین‌ماه روزهای سختی داشته است.

امینی، برگزاری جلسات کارگروه توجیه و ارائه راهکار به کارشناسان، آموزش چهره به چهره به رانندگان و اجرای قانون را موجب کاهش تصادفات درون شهری عنوان کرد.

وی اذعان کرد: این تلاش‌ها موجب شده تا حداقل 9 خانوار از خطر مرگ سرپرست و یا اعضای خانواده نجات یافتند.

این مسئول، تنها راه حل رهایی از مشکلات تصادف و پیشگیری از مرگ و میر را پایبندی و اجرای دقیق قانون راهنمایی و رانندگی دانست و از تمام رانندگان و مردم خواست با رعایت قانون پلیس را در حفظ امنیت ترافیکی معابر یاری کنند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول