اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد پژوهش اداره‌کل تعاون خراسان‌رضوی:

ثبت‌نام جشنواره ملی "علم تا عمل" آغاز شد

خبرگزاری فارس: کارشناس‌ارشد واحد پژوهش اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران برتر ثبت‌نام جشنواره "ملی علم تا عمل" سال 1391 آغاز شد.

ثبت‌نام جشنواره ملی "علم تا عمل" آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی، ناهید انتظاریان اظهار داشت: ثبت‌نام متقاضیان شرکت در جشنواره و نمایشگاه ملی "علم تا عمل" سال 91 از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد.

کارشناس‌ارشد واحد پژوهش اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی ادامه داد: هر سال و هم‌زمان با آغاز هفته دولت، جشنواره و نمایشگاه "ملی علم تا عمل، فناوری و تجاری‌سازی در عرصه ملی" به مدت سه روز در تهران و توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی ارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران برتر در عرصه ملی، فراهم آوردن زمینه‌های مناسب توسعه و تعمیق همکاری‌های علمی و فناوری بین مراکز صنعتی، علمی و فناوری کشور، بررسی راهکارها و روش‌‌های جدید در راستای تسهیل فرآیند تجاری‌سازی دستاوردهای علمی و فناوری کشور و ایجاد محیطی برای آشنایی و تفاهم میان عرضه کنندگان فناوری را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

انتظاریان در ادامه به شاخص‌های مورد نظر برای طرح‌های متقاضی شرکت در این جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: تمام طرح‌های دانش‌بنیانی که نمونه‌سازی آنها به پایان رسیده و نتایج آزمون و تست آن توسط مراجع ذی‌صلاح مثبت باشد، طرح‌های دانش‌بنیانی که دارای مشتری مشخص و از پیش تعیین شده‌ای باشند، طرح‌های دانش‌بنیانی که از چشم‌انداز روشنی در امر صادرات تولیدات دانش‌بنیان برخوردار باشند و طرح‌های دانش‌بنیانی که مسیر مشخص و مطمئنی برای محصول در بازار مصرف داشته باشند از جمله طرح‌هایی هستند که در همایش ملی "علم تا عمل" می‌توانند ارائه شوند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول