اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نیر تأکید کرد

شناسایی منطقه توریستی بولاغلار

خبرگزاری فارس: تفرجگاه‌های نیر به ویژه منطقه توریستی بولاغلار برای حضور مسافران شناسایی شود.

شناسایی منطقه توریستی بولاغلار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکاییل مقدسی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی نیر روزه‌داری را مهمترین برکت و موهبت از سوی خداوند اعلام کرد و اظهار داشت: روزه‌داران مهمان خانه گسترده الهی هستند که نپذیرفتن این مهمانی ظلم به نفس خویش است.

وی با بیان اینکه تمرد و سرپیچی از فرمان الهی علاوه بر آثار سوء رفتاری سبب انزوای شخص نیز می‌شود، افزود: نیروی انتظامی موظف است با افرادی را که در ملاء عام تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند برخورد کند.

این مسئول ادامه داد: هیچ کس حق ندارد در ملآ عام با تظاهر به روزه‌ خواری نسبت به حریم مومنان دیگر تجاوز کند و ما این عمل را مبارزه با مومنان و مسلمانان قلمداد می‌کنیم.

مقدسی تصریح کرد: مسافرانی که در ماه مبارک در رمضان اماکن عمومی غذا می‌خورند باید بر اساس شئونات اسلامی امر به معروف و نهی از منکر شوند.

امام جمعه نیز با اشاره به این که این شهرستان در جاده ترانزیتی و مدخل ورودی استان قرار گرفته و مسافران زیادی از این مسیر عبور می‌کنند بر لزوم برخورد صحیح عوامل نیروی انتظامی با مسافران روزه خوار در ملاء عام تاکید کرد.

وی در زمینه لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه نیز اظهار داشت: نظارت جدی مسئولان ذیربط برای جلوگیری از اشاعه فرهنگ غلط غربی در جامعه ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمید عباداللهی فرماندار شهرستان نیر هم در این جلسه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار شناسایی مناطقی در تفرجگاه‌های نیر به ویژه منطقه توریستی بولاغلار برای حضور مسافران در آن منطقه شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول