اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم:

دوره‌ تربیت معلم وقف و ابتداء در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری نخستین دوره‌ تربیت معلم وقف و ابتداء قرآن در قم خبر داد.

دوره‌ تربیت معلم وقف و ابتداء در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جواد عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اکنون دوره‌های تربیت معلم در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تربیت معلم تجوید، صوت و لحن راه‌اندازی شده و مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 100 کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی برای ایام تابستان در نظر گرفته شده است گفت: از این تعداد 60 کلاس در شهر قم و 40 کلاس در شهرهای تابعه قم برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم خاطر نشان کرد: اگر در زمینه اعتبار، حمایت‌ها و پشتیبانی‌‌های لازم صورت گیرد، کلاس‌های آموزش قرآن به 300 کلاس افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش حفظ جزء 30 قرآن کریم گفت: این دوره برای افراد بالای 18 سال از سوی سازمان دارالقرآن کریم استان قم برگزار می‌شود.

عظیمی خاطر نشان کرد: استقبال خوبی از دوره‌های آموزشی تربیت مدرس و مربی قرآن شده و تاکنون 160 نفر در زمینه تربیت مربی و 40 نفر در دوره تربیت مدرس ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه استان قم از ظرفیت بالایی در زمینه تربیت استاد برخوردار است گفت: اکنون مجوز تربیت استاد علاوه بر استان قم به استان‌های مازندران، اصفهان و تهران اعطا شده است.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: دوره‌های تربیت معلم وقف و ابتداء در قرآن، تربیت معلم صوت و لحن و تربیت معلم قرآن ویژه مقطع پیش دبستانی برای نخستین بار در استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات اشتغال فارغ‌التحصیلان دارالقرآن گفت: لازم است زمینه اشتغال برای کسانی که در دوره‌های تربیت مربی این سازمان شرکت کرده‌اند، فراهم شود تا بتوانند آموزه‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول