اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت درگذشت معلم فداکار صورت گرفت

پیام تسلیت استاندار به فرهنگیان گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان در پیامی درگذشت حسن امیدزاده معلم فداکار گیلانی را به مردم و فرهنگیان استان تسلیت گفت.

پیام تسلیت استاندار به فرهنگیان گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پیام مهدی سعادتی آمده است: درگذشت معلم فداکار گیلان حسن امیدزاده موجب تأثر عمیق اینجانب شده است.

در ادامه پیام ذکر شده است: یاد نجات 30 دانش‌آموز از شعله‌های آتش و تحمل سال‌ها رنج ناشی از سوختگی این حادثه هرگز فراموش نمی‌شود و در میزان عدل و فضل الهی موجب رحمت و مغفرت حضرت حق خواهد بود.

استاندار گیلان در ادامه پیام خود ذکر کرده است: زنده یاد حسن امیدزاده که درس بزرگ فداکاری و ایثار را به همگان آموخت تجسم عینی این جمله بود که «معلم همچون شمع فروزان از جان خود مایه می‌گذارد تا افرادی را که خواهان علم و دانش و معرفت هستند تربیت کند».

سعادتی در پیام خود اضافه کرده است: اینجانب درگذشت حسن امیدزاده را به عموم مردم گیلان به ویژه اهالی محترم شهرستان شفت و خانواده وی و تمام فرهنگیان استان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و صبر و اجر بازماندگان محترم را از درگاه الهی مسئلت دارم.

حسن امیدزاده معلم فداکار در بهمن سال 76 در سانحه آتش‌سوزی یک مدرسه در شفت پس از نجات 30 دانش‌آموز از شعله‌های آتش به شدت از ناحیه سر، صورت و دست دچار سوختگی شدید شد.

گوشه‌هایی از فداکاری زنده یاد حسن امیدزاده در کتاب سال سوم ابتدایی چاپ شده است، وی پس از سال‌ها رنج و تحمل ناشی از سوختگی در بیمارستان فومن زندگی را بدرود گفت.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول