اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مشورتی استاندار مازندران در امور ایثارگران:

مبادی ورودی و خروجی مازندران با نمادهای ایثار مزین می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مشورتی استاندار مازندران در امور ایثارگران گفت: مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مازندران با نمادهای ایثار و شهادت مزین می‌شود.

مبادی ورودی و خروجی مازندران با نمادهای ایثار مزین می‌شود

محمدجواد مرادی‌کیاپی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت:‌ این شورا در دیدار با مسئولان مصوباتی دارد که جامعه ایثارگری استان باید از آن مصوبات مطلع باشند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات شورای مشورتی استاندار می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات ایثارگران مازندران باشد، تصریح کرد:‌ جذب ایثارگران و تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری و ادارات تحت نظارت شهرداری، بلامانع بودن دوشغله بودن ایثارگران، مناسب‌سازی اماکن برای تردد در سطح شهر و ادارات و مکان‌های فرهنگی، تغییر کاربری زمین‌های تحت مالکیت ایثارگران خارج از بافت طرح هادی روستایی، نظارت و ساماندهی ویژه گلزار شهدا در سطح استان و ایجاد فضای ورزشی ویژه ایثارگران از جمله مصوبات نشست با معاون عمرانی استاندار مازندران است.

مرادی‌کیاپی ادامه داد:‌ استفاده از نمادهای ایثار و شهادت در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان و تعیین تکلیف اراضی علوی تحت تملک ایثارگران از دیگر مصوبات این نشست است.

این مسئول با بیان اینکه هیچ ضعفی در اجرای مصوبه‌ها وجود ندارد و همه مصوبه‌ها قابلیت اجرایی دارند، متذکر شد:‌ نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران احساس دین داریم.

وی با اشاره به اینکه پیگیر به نتیجه رساندن این مصوبات هستیم، اذعان داشت:‌ چنانچه ایثارگران مشاهده کردند که این مصوبه‌ها اجرا نمی‌شود به اطلاع ما برسانند تا پیگیری کنیم.

عضو شورای مشورتی استاندار مازندران در امور ایثارگران خاطرنشان کرد:‌ از تمام ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا تقاضا داریم چنانچه با مشکلاتی مواجه هستند با ما در میان بگذارند چرا که نماینده آنها هستیم و وظیفه پاسخگویی داریم.

به گزارش فارس، محمدجواد مرادی‌کیاپی فرزند سردار شهید حسینعلی مرادی‌کیاپی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول