اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه زاهدان:

پاکسازی قلب مقدمه ورود انسان‌ها به رمضان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: پاکسازی قلب از نفاق و زنگارهای دنیوی، مقدمه ورود انسان‌ها به ماه پرفیض و برکت رمضان است.

پاکسازی قلب مقدمه ورود انسان‌ها به رمضان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته شهرستان زاهدان اظهار داشت: مسلمانان در ماه مبارک رمضان با تلاوت قرآن مجید به فیوضات و برکات این ماه می‌رسند.

وی به ابراز ارادت امام سجاد نسبت به قرآن کریم اشاره کرد و افزود: امام سجاد در یکی از بیانات خود فرموده‌ "اگر در این دنیا هیچ موجودی زندگی نکند و من با قرآن مجید باشم هیچ ترسی وجودم را فرا نمی‌گیرد".

امام جمعه زاهدان بیان داشت: قرآن مجید در ماه مبارک رمضان به وجود انسان رنگ و بوی الهی می‌دهد بنابراین فضای دل‌انگیز تلاوت قرآن مجید را در زندگی خودمان بگسترانیم.

سلیمانی ادامه داد: ماه مبارک رمضان، درک فیوضات از طرف مسلمان بوده که با توجه به قرآن مجید نارسایی موجود در زندگی آنها برطرف می‌شود.

وی به ابقای خویش به عنوان امام جمعه زاهدان اشاره کرد و متذکر شد: بنده از احساسات پاک مردم سیستان‌وبلوچستان نسبت به خود شرمنده هستم که با برپایی اجتماعات مردمی خواستار عنایت دفتر مقام معظم رهبری برای ابقای اینجانب شدند.

امام جمعه زاهدان در پایان اذعان داشت: امیدوارم در روزهای آینده جوابگوی محبت‌های شما مردم سیستان‌وبلوچستان باشم.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول