اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیارجمند:

جوانان پیرو ولایت خاری در چشم دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیارجمند گفت: جوانان پیرو ولایت و پشتیبان ولایت فقیه در حقیقت خاری در چشم دشمنان اسلام هستند.

جوانان پیرو ولایت خاری در چشم دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏‌الاسلام محمدرضا احمدی ظهر امروز در دیدار با اعضای کانون پیروان ولایت بیارجمند اظهار داشت: وجود ولایت فقیه برکتی برای کشور عزیزمان و قوت قلبی برای همه ملت‌های مسلمان است.

وی تصریح کرد: جوانان کشورمان قله‌های کمال، سعادت و پیشرفت را هرچه بهتر و پربارتر طی می‌کنند.

امام جمعه بیارجمند پس از ارائه گزارش اعضای کانون پیروان ولایت بیارجمند در مورد کلاس‏‌های تابستانی و اوقات فراغت خاطرنشان کرد: تابستان فرصت خوبی برای جوانان و نوجوانان است و باید به صورت دقیق و هدف‏دار برای اجرا و برگزاری کلاس‌ها برنامه‌ریزی شود تا نهایت استفاده از این فرصت به وجود آمده را ببریم.

مسئول فرهنگی شورای شهر بیارجمند نیز در ادامه اظهار داشت: جابه‏‌جا شدن نقش زن و مرد در خانواده و اجتماع از مهم‌ترین دلایل ازدیاد طلاق در جامعه است.

علی باقری با بیان اینکه طلاق منفورترین حلال خداوند در اسلام محسوب می‌شود، افزود: از دلایل دیگر ازدیاد طلاق می‌توان به کمبود ایمان و بالا رفتن سطح توقعات اشاره کرد.

یک محقق حوزه علمیه بیارجمند نیز با مقایسه دنیای غرب و اسلام در مورد جایگاه زن گفت: زن در اسلام جایگاه متفاوتی از دنیای غرب دارد؛ چراکه در اسلام زن آزادی معنوی، علمی و اجتماعی دارد اما در غرب آزادی‌های زنان به زندگی حیوانی و غوطه‌ور شدن در منجلاب هوی و هوس تبدیل شده است.

حجت‏‌الاسلام حسین وکیل‌پور خاطرنشان کرد: در اسلام برای زنان حجاب و عفاف واجب شده چراکه حجاب نشان‌دهنده عفت درونی آنهاست.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول