اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌‌رضوی خبر داد

اختصاص 400 میلیارد ریال برای ساخت زیربناهای معادن خصوصی‌

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌‌رضوی گفت: با تصویب 400 میلیارد ریال، برنامه ساخت و تامین زیربناهای بهره‌برداری معادن خصوصی خراسان‌‌رضوی در برنامه پنج ساله پنجم تدوین و آغاز شد.

اختصاص 400 میلیارد ریال برای ساخت زیربناهای معادن خصوصی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی ، علی صفرزاده با اشاره به اینکه 20 میلیارد ریال از این اعتبار برای ساخت و تامین زیربناهای بهره‌برداری معادن خصوصی در سال جاری مصوب شده است، اظهار کرد: در همین راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌‌رضوی به عنوان بهره‌بردار و سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری، عملیات راه‌سازی معادن استان را اجرا کردند تا ضمن برخورداری معادن از راه مناسب، هزینه‌های حمل و نقل و تولید معادن کاهش پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده در سال جاری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام زیربناهای معدن تصویب شده  و از 1392 پروژه‌های جدید ایجاد زیرساخت‌های معدنی به اجرا درمی‌آیند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول