اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید استان مازندران:

ایجاد فضای اسلامی در دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید استان مازندران گفت: وظیفه اصلی دانشگاهیان و اساتید بسیجی ایجاد فضای اسلامی در دانشگاه‌ها‌ست.

ایجاد فضای اسلامی در دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، نخستین نشست مسئولان بخش علمی و پژوهشی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران صبح امروز با حضور مسئولان بسیج اساتید دانشگاه‌های این استان به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد.

نورزاد نبوی با اشاره به اهداف بسیج اساتید در دانشگاه‌ها‌ تصریح کرد: با شروع فعالیت رسمی بسیج اساتید این نهاد به اشاعه فرهنگ دینی و اهداف انقلاب و منویات رهبری در دانشگاه‌ها گام برداشته است.

وی با بیان اینکه بسیج اساتید برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و وحدت بین حوزه و دانشگاه فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: بحث تحقق علمی و جهاد پژوهشی در دانشگاه‌ها برجسته است.

مسئول بسیج اساتید استان مازندران به اجرای طرح حلقه‌های صالحین در بسیج اساتید اشاره کرد و اظهار داشت: حلقه‌های طرح صالحین در مازندران در راستای تقویت باورهای دینی و انقلابی در کار می‌کند.

نبوی گفت: وظیفه اصلی دانشگاهیان و اساتید بسیجی علاوه بر نشر علم و فرهنگ، تحرک و پویایی در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، سیاسی، فرهنگی و ایجاد فضای اسلامی در دانشگاه‌ها است.

مسئول بسیج اساتید استان مازندران در ادامه سخنان خود ارتقای سطح علمی و معنوی در بین اساتید بسیجی را یکی از ضروریات دانست و افزود: بسیجیان باید با تفکر بسیجی تحقیقات خود را به سمت کاربردی سوق دهند.

وی افزود: با تلاش و توکل به خداوند می‌توان سطح علمی را ارتقا بخشیده و از این منظر با تربیت دانشجویان متعهد و متخصص، زمینه‌‌ساز اعتلای علمی در جامعه شد.

مسئول بسیج اساتید استان مازندران در پایان تأکید کرد: استاد بسیجی باید به گونه‌ای باشد که دانشجویان در انتخاب خود، اولویت را به وی دهند که اگر این چنین شود ما توانسته‌ایم دین خود را نسبت به بسیج اساتید ادا و اعتبار آنها را افزایش دهیم.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست، حاضران نظرها و پیشنهادهای خود را بیان کرده  و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول