اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح نخستین دبیرستان شبانه‌روزی معارف در نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از افتتاح نخستین دبیرستان شبانه‌روزی معارف استان در شهرستان نهبندان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

افتتاح نخستین دبیرستان شبانه‌روزی معارف در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان در جمع مسئولان نهبندان اظهار کرد: هدف عمده سازمان تبلیغات اسلامی نشان دادن اندیشه‌های تابناک اسلام به زیباترین شکل است.

وی از آماده‌سازی مساجد خراسان جنوبی برای ورود به ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: جلسات توجیهی متعددی در این ارتباط توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام تعداد یک‌هزار مبلغ به نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: نیمی از مبلغان از خارج استان سازماندهی شده‌اند که با برگزاری نشست‌های آموزشی آماده اعزام به سطح استان هستند.

امام‌جمعه نهبندان نیز در این در آیین خواستار تلاش در راستای اجرای طرح‌های متنوع فرهنگی برای جذب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به نماز جماعت و مسجد شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی با اشاره به نیاز شدید مردم به مسائل فرهنگی و اعتقادی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهاد‌ها و مراکز با اهمیت و تاثیرگذار در جامعه اسلامی است و نقش بسزایی در رشد و هدایت مردم ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی شناسایی زیبایی‌های اسلام است، یادآور شد: امروز که همه دنیا به نوعی درگیر برنامه‌های فرهنگی هستند مدعیان فرهنگ بسیار بیشتر از گذشته خودنمایی می‌کنند.

امام‌جمعه نهبندان گفت: همواره کشورهای ابرقدرت با تقویت فرقه‌های انحرافی گذشته و ایجاد نحله‌های نوظهور قصد تشویش اعتقادات راسخ و پاک ملت ایران اسلامی را داشته و امروزه خطرناک‌ترین آسیب برای جامعه همین نحله‌های انحرافی است.

* جامعه منهای روحانیت آسیب‌پذیر می‌شود

فرماندار نهبندان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کشور و جامعه منهای روحانیت جامعه‌ای بی‌محتوا و آسیب‌پذیر است، گفت: مجموعه تبلیغات اسلامی تاکنون توانسته است برنامه‌های مطلوبی را اجرا کند.

حسین شرافتی افزود: این سازمان توانسته است با تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری و جامعیت اسلام برنامه‌هایی متناسب با سنین مختلف در جامعه اجرا کرده و در زمینه ارتقاء و رشد بینش اسلامی به ویژه در میان نسل جوان گام‌های مثبتی را بردارد.

وی با اشاره به اینکه نقش تبلیغات اسلامی در بصیرت‌افزایی جامعه مهم است، گفت: در واقع این سازمان تأثیرگذارترین دستگاه فرهنگی کشور است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول