اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:

600 روحانی مبلغ به سراسر ایلام اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: 600 روحانی مبلغ به سراسر ایلام اعزام می‌شوند.

600 روحانی مبلغ به سراسر ایلام اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌السلام حجت‌الله شریفی‌راد ظهر امروز در ستاد شئونات فرهنگی استان ایلام ، اظهار داشت: اعزام این تعداد روحانی به مناطق مختلف استان از برکات ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: این تعداد روحانی با عزیمت به مناطق مختلف استان نسبت به ارائه آموزه‌های دینی و مذهبی به مردم اهتمام می‌ورزند.

این مسئول اضافه کرد: قشر روحانیون باید با تقویت مبانی فکری و اعتقادی مردم جامعه تلاش بیشتری کرده تا این مشکلات برطرف شود.

شریفی‌راد تصریح کرد: اعزام این تعداد روحانی به مناطق مختلف استان ایلام نیز با هدف افزایش اطلاعات مردم از مبانی دینی و مذهبی است.

وی ادامه داد: این روحانیون با استقرار در اقصی نقاط استان ایلام نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف از جمله اقامه نماز جماعت و کلاس‌های قرآنی اقدام می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: تلاش شده که بیشتر مناطق استان ایلام از جمله شهرستان‌های شیروان چرداول، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان و ... از وجود این روحانیون بهره‌مند شوند.

شریفی‌راد تصریح کرد: این افراد در یک ماه ماه مبارک رمضان در مناطق یاد شده مستقر و به برپایی کلاس‌های آموزشی اهتمام می‌‌ورزند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول