اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

طرح ضیافت در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در امامزادگان استان برپا می‌شود.

طرح ضیافت در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در جلسه توجیهی ستادی طرح ضیافت الهی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: ماه رمضان ماه خدا است و خداوند متعال همگان را برای مهمانی بر سر سفره‌های بی‌منتهای نعمت خود دعوت کرده است.

وی به برنامه‌های این اداره کل اشاره و تصریح کرد: در این ایام برنامه‌های مختلفی از قبیل آماده‌سازی فضای امامزادگان برای استقبال از رمضان، غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان، محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان و گروه‌های تواشیح و همخوانی قرآن کریم و قاری مصری، برپایی جلسات تفسیر قرآن کریم و حفظ و روخوانی، روانخوانی و ترتیل‌خوانی، نمایشگاه طرح ضیافت الهی و نمایشگاه خیمه‌های معرفت برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: برنامه‌های دیگری از جمله مراسم ویژه شب‌های قدر، میلاد امام حسن(ع)، نماز جماعت و ادعیه در ماه رمضان، مراسم روزانه مناجات با خدا، اطعام‌دهی با نیات واقفین خیراندیش، شرکت در راهپیمایی روز قدس، برپایی نمایشگاه و مسابقه سراسری نهج‌البلاغه، اهدا قرآن به امامزادگان و برپایی نماز عید فطر را در امامزادگان و بقاع متبرکه در دستور کار قرار دارد.

سهرابی از روزه‌داران استان درخواست کرد تا با حضور در مراسم‌های ویژه ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه برای خودسازی خود تلاش کنند.

وی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی بنا به فرمایشات رهبر انقلاب، تقویت باورها و اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه برای نسل جوان و نوجوان، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد محافل انس با قرآن و اجرای دقیق نیات واقفان ذکر کرد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول