اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پیشنهاد شورای شهر و شهرداری کرمان

نمایشگاه گل و گیاه در کرمان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ گل و گیاه شهرداری توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق در هفته دوم مهر ماه سال جاری در پارک مادر برپا می‌شود.

نمایشگاه گل و گیاه در کرمان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، نشستی با موضوع برپایی نمایشگاه بزرگ گل و گیاه شهرداری در دفتر معاون خدمات شهری شهرداری کرمان برگزار شد.

در این نشست که به ریاست قائم‌مقام و معاون خدمات شهری شهردار کرمان و با حضور جمعی از معاونان و مدیران شهرداری همراه بود، مقرر شد نمایشگاه بزرگ گل و گیاه شهرداری به پیشنهاد شورای شهر و شهرداری کرمان توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق در هفته دوم مهرماه سال جاری در پارک مادر برپا شود.

همچنین واحدهای مختلف حوزه خدمات شهری شهرداری کرمان شامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بهشت زهرا (س)، سازمان موتوری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در برپایی این نمایشگاه همکاری می‌کنند.

در این نشست همچنین مقرر شد در این نمایشگاه علاوه بر ارائه و عرضه انواع گل و گیاه، عملکرد شهرداری کرمان به شهروندان ارائه شود.

در این نمایشگاه تمام واحدهای مختلف شهرداری با ایجاد غرفه، فعالیت‌ها و عملکرد واحد خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول