اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مدل مدرن تولید گل و گیاه در مازندران اجرایی شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: مدل مدرن تولید گل و گیاه در مازندران اجرایی شود.

مدل مدرن تولید گل و گیاه در مازندران اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، سید علی‌اکبر طاهایی در همایش دهیاران و بخشداران استان مازندران بیان داشت: رشد مشارکت مردم مازندران در انتخابات از 54 درصد به 76.2 درصد نشانگر بیداری آنان است.

وی روستاها را کانون توجه تمامی مسئولان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: روستاها ظرفیت‌های بالقوه‌‌ای دارند که باید با تلاش مضاعف به فعلیت برسد.

طاهایی با اشاره به اینکه خدمت‌گزاری همواره دغدغه مسئولان نظام بوده است، بیان داشت: این امر را می‌توان از سفرهای استانی هیئت دولت و توجه به عمران روستاها به ویژه در بخش اشتغال دریافت.

استاندار مازندران با تاکید بر این نکته که امروز مدیریت از جنس مردم مطرح است، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که فرزندان این مرز و بوم که همان اعضای شوراها و دهیاران هستند در متن کار باشند.

وی به دستاوردهای سفر هیئت دولت به مازندران اشاره کرد و گفت: سفرهای استانی هیئت دولت به مازندران 700 مصوبه به همراه داشت که بخش عمده این مصوبات مربوط به روستاهاست.

استاندار مازندران با اشاره به این نکته که باید همه مسئولان همت کنند تا بین دهیاران و شوراها شکاف ایجاد نشود، اضافه کرد: باید از ظرفیت 7 هزار نفری شوراها و یک‌هزار و 550 نفری دهیاران در استان به بهترین شکل استفاده کرد.

طاهایی با اشاره به ظرفیت‌های استان مازندران در تولید گل و گیاه اظهار داشت: باید تولید ثروتی که در کشورهای غربی مورد توجه است در مازندران نیز به عنوان استان گل و گیاه به اجرا درآید و تحقق این امر مستلزم تبدیل شدن این نگاه به یک فرهنگ است تا بتوان از ورای آن ایجاد اشتغال و ارز‌آوری کرد.

وی با اعلام اینکه از مهم‌ترین معضلات استان‌های شمالی به ویژه استان مازندران زباله است ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی و بهره‌برداری از نیروگاه زباله در چند شهر، این تهدید در استان حل شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول