اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

معنویت‌افزایی محور فعالیت‌های معاونت عقیدتی سیاسی است

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت:‌ محور اصلی فعالیت‌های معاونت عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران تربیت‌محوری و معنویت‌افزایی در میان اعضای این نهاد است.

معنویت‌افزایی محور فعالیت‌های معاونت عقیدتی سیاسی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نبی اکبرزاده در جمع اعضای معاونت عقیدتی سیاسی استان اظهار داشت: آموزش‌های عقیدتی سیاسی با هدف تربیت و تعالی، تحول و تعالی، ترویج شایستگی‌های پاسداری و اثربخشی تربیتی و آموزشی مناسب در حال اجرا است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه ایمان و اعتقاد راسخ و آموزش‌های لازم یکی از پاک‌ترین و نیرومندترین نهادهای نظام در مسیر رشد و تعالی دینی و اعتقادی است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: یکی از ابعاد وجودی این نمایندگی در سپاه تامین سلامت فکری و اخلاقی و تغذیه اعتقادی سیاسی رفتاری کلیه کارکنان سپاه، بسیج و خانواده‌های آنان و بازنشستگان این نهاد است.

مهدوی خاطرنشان کرد: توجه به روش‌های نوین آموزشی و تربیتی و همچنین شناسایی آسیب‌های دینی و اعتقادی با رویکرد تربیت محوری از عوامل مهم موفقیت سپاه در امورات عقیدتی است به طوری که در این مورد راه‌اندازی مراکز پاسخ به شبهات دینی و استفاده از مربیان و اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی به کمک نظام آموزشی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است.

وی با بیان اینکه معدل بالای این معاونت در ارزیابی‌های به عمل آمده یکی از دلایل موفقیت‌های چشمگیر سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در امر آموزش‌های عقیدتی سیاسی است، تصریح کرد: معدل بالای کارکنان، فرماندهان و کارکنان وظیفه به عملکرد این معاونت در سال 90 نشان از موفقیت طرح‌های آموزشی عقیدتی سیاسی داشته است.

اکبرزاده با اشاره به فعالیت‌های معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، گفت: سال گذشته 24 عنوان برنامه با میانگین پیشرفت 114 درصدی توسط این معاونت انجام شده که از میان برگزاری 7 هزار و 730 ساعت آموزش در قالب برنامه‌های تربیت تعالی، آمادگی معنوی و طرح نورمبین استانی با بهره‌گیری از 82 استاد و مربی برجسته شاخص‌ترین فعالیت‌های این رده است.

این مسئول، تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم این معاونت در سال گذشته اجرای دوره‌های تربیت و تعالی ویژه سربازان به صورت دوره‌های شش روزه و در قالب 61 دوره 97 کلاسی با حضور بیش از 3 هزار و 650 نفر بوده که در کل حدود 2هزار و 364 ساعت آموزش برگزار شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول