اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شاهرود به فارس خبر داد

اجرای 40 برنامه متنوع هفته عقیدتی سیاسی در شاهرود

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه شاهرود از اجرای 40 برنامه متنوع هفته عقیدتی سیاسی در شاهرود با همکاری اقشار مختلف بسیج خبر داد.

اجرای 40 برنامه متنوع هفته عقیدتی سیاسی در شاهرود

حسین نقی‏زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهرود با گرامیداشت یاد معلم شهید استاد مطهری و پاسداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار کرد: با توجه به هم‌زمانی این هفته با هفته معلم و بسیج فرهنگیان، بیش از 40 برنامه متنوع با همکاری اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.

وی به برنامه‏های اجرایی در این هفته اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش عقیدتی در حسینیه ثارالله ناحیه برای پرسنل پایور و وظیفه، برگزاری همایش عقیدتی سیاسی بسیج و تجلیل از مربیان نمونه بسیج از مهم‏ترین برنامه‏های هفته عقیدتی سیاسی است.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه شاهرود دیدار با امام جمعه شاهرود، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، حضور در نماز جمعه، برگزاری نشست‏های عقیدتی سیاسی در پایگاه‏های مقاومت و تجلیل از مربیان نمونه حوزه و پایگاه‏ها را از دیگر برنامه‏های این هفته برشمرد.

نقی‏زاده برگزاری مسابقات عقیدتی سیاسی پاسداران و سربازان در سطح ناحیه و حوزه‏های مقاومت را از دیگر برنامه‏های هفته عقیدتی سیاسی سپاه عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری همایش سیری در زندگی شهید مطهری و اجرای گفتمان مطهر در حلقه‏های صالحین پایگاه‏ها و مسابقات مختلف نقاشی، خطاطی، مقاله‏نویسی و وبلاگ‏نویسی از برنامه‏های اقشار مختلف بسیج در گرامیداشت شهادت شهید مطهری است که با همکاری بسیجیان در سطح پایگاه‏های بسیج برگزار می‌شود.

هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از 12 اردیبهشت هم‏زمان با شهادت شهید مطهری آغاز می‏شود و تا 18 اردیبهشت ادامه دارد و روز 12 اردیبهشت، روز عقیدتی سیاسی در سپاه نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول