اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بستک

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه بستک تشریح شد

خبرگزاری فارس: از سوی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان بستک برنامه‌های هفته عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک تشریح شد.

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه بستک تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام حجت‌الله احمدی عصر امروز در نشستی خبری ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: امروزه در دنیا نیروی ایمان به نوعی حرف نخست را در اقتدار کشورها و ملل می‌زند.

وی با بیان اینکه تاکنون و در اعصار مختلف نیروی ایمان و عقیده مهم‌ترین عامل در سرافرازی کشورها به شمار می‌رود، افزود: اگر امروز ایران سرافراز با اقتدار خود ابرقدرت‌ها را انگشت به دهان کرده است در واقع ریشه این اقتدار در عملکرد جوانانی با ایمان و شجاع طی سال‌های اولیه انقلاب و به ویژه در دوران جنگ است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان بستک با بیان اینکه سپاه و بسیج دو ارگان عقیدتی و فرهنگی به شمار می‌روند که اصولشان بر پایه ایمان و اعتقادات الهی است، افزود: از این‌روست که گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اهمیت بالایی پیدا می‌کند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های مختلف و متنوعی برگزار شده و خواهد شد، اظهار داشت: تجلیل از هادیان سیاسی، برگزاری کارگاه و نشست سیاسی در حوزه‌های مقاومت بسیج، نشست سیاسی در دانشگاه پیام‌نور، برگزاری مراسم گرامیداشت شهید استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه بستک، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و فرماندهان حوزه‌ها از جمله برنامه‌های مهم هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان بستک است.

این مسئول ادامه داد: حضور در گلزار شهدا، بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دیدار با امام جمعه شهرستان و برگزاری برنامه کوه‌پیمایی پاسداران از دیگر برنامه‌های هفته مذکور در شهرستان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان بستک در پایان اظهار امیدواری کرد برنامه‌های مذکور بیش از پیش بتواند در راستای گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول