اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان‌ رضوی:

هویت‌دار شدن دام‌های استان‌های شرقی کشور به دلیل کمبود اعتبار انجام نشد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان ‌رضوی گفت: قرار بود دام‌های استان‌های شرقی کشور تا سال 1390 هویت‌دار شوند که به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار این مهم محقق نشده است.

هویت‌دار شدن دام‌های استان‌های شرقی کشور به دلیل کمبود اعتبار انجام نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پرویز فروزانفر ظهر امروز در گردهمایی مبارزه با قاچاق دام و فرآورده‌های خام دامی که در دامپزشکی استان خراسان‌ رضوی برگزار شد، اظهار کرد: دام سرمایه کشاورزان و دامداران است به گونه‌ای که ‌طبق آمار سازمان خوار و بار جهانی 50 درصد درآمد ناخالص ملی کشورها در بخش کشاورزی و 20 درصد در بخش دام نهفته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان‌ رضوی در ارتباط با دام‌های استان گفت: بر‌اساس آمار ارائه شده در سال 89 سهم استان از دام قاچاق 8036 راس بود که این میزان در سال 90 به کمتر از 1000 راس رسید.

 وی با تاکید بر گسترش گشت‌های مشترک میان پلیس و دامپزشکی ادامه داد: اینکه کشفیات کاهش داشته ‌شیوه‌های قاچاق تغییر یافته است و در حال حاضر دام‌ها به صورت منزل به منزل جابه‌جا می‌شود.

فروزانفر گفت: در این راستا قرار بود دام‌های استان‌های شرقی کشور تا سال 1390 هویت‌دار شوند که به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار این مهم محقق نشده است.

 دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان ‌رضوی افزود: البته با پیشگیری‌های صورت گرفته، اعتباری برابر با 18 میلیارد و 200 میلیون تومان برای اجرای آن اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول