اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خبرگان رهبری:

آلودگی زخم اعتیاد در شأن ملت ایران نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: آلودگی زخم اعتیاد در شان ملت رشید ایران نیست.

آلودگی زخم اعتیاد در شأن ملت ایران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی بعد از ظهر امروز در همایش آگاه‌سازی در عرصه پیشگیری از اعتیاد در حسینیه ثارالله عاشقان قائمشهر اظهار داشت: ملت سرافراز ایران در سایه رهبری امام راحل کار بزرگی انجام داد که چشم دنیا از دوست و دشمن را با کوتاهی دست استکبار بر کشور خیره کرد.

وی با اشاره به انقلاب مردم مصر خاطرنشان کرد: با وجود انتخابات و رای و حضور مردم در خیابان‌های مصر، هنوز سایه استکبار بر مردم این سرزمین سنگینی می‌کند که این همان تفاوت انقلاب مصر با انقلاب ایران است.

این عضو خبرگان رهبری افزود: در دوران جنگ تحمیلی همه استکبار با تمام امکانات مادی و معنوی پشت سر صدام ایستادند ولی ملت رشید ایران در مقابل همه هجمه‌های استکبار مقاومت و نقاط آسیب‌دیده را بازسازی کرد ولی اینک آلودگی زخم اعتیاد بر پیکر همین ملت وارد آمده که در شان رشادت‌های این ملت بزرگ نیست.

معلمی بیان کرد: استکبار خواهان تبعیت زنان و جوانان کشور برای رواج بی‌بند و باری است ولی هرگونه بهره‌برداری از فناوری هسته‌ای را بر ملت ما غیرقانونی می‌داند.

وی با تاکید بر انجام کارهای فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد و توجه صدا و سیما بر تهیه فیلم‌ها و مستندات روند زندگی معتادان برای روشنگری اذهان عمومی و وارد شدن نیروی بسیج به این عرصه تصریح کرد: تاکنون دستگاه‌های مختلف برای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر وارد عرصه شدند که کمتر نتیجه گرفتند ولی امروز بسیج پا به میدان شناسایی و مبارزه با اعتیاد نهاد تا در کنار ارشاد روحانیون و مراقبت‌های معلمان و اساتید به توجیه و نجات نسل جوان بپردازد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول