اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مسابقات فیگو قهرمانی استانی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات فیگو قهرمانی استانی انتخابی مسابقات کشوری در این استان خبر داد.

برگزاری مسابقات فیگو قهرمانی استانی در چهارمحال و بختیاری

جمشید احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بعد از ماه رمضان مسابقات فیگو پرورش اندام قهرمانی استانی در سالن تختی یا حجاب شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با شرکت 140 ورزشکار برگزار می‌شود، افزود: ورزشکاران از مدت‌ها پیش تمرینات منظم و مستمر خود را زیر نظر مربیان انجام داده‌اند و برای برگزاری این مسابقات لحظه‌شماری می‌کنند.

احمدیان با اشاره به برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری در روزهای آینده بیان داشت: 130 ورزشکار در این مسابقات حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این مسابقات در سالن تختی شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی استانی انتخابی مسابقات قهرمانی کشور بیان داشت: ورزشکاران مچ‌انداز این استان با آمادگی 100 درصد در این مسابقات شرکت کردند که این باعث بالا رفتن سطح رقابت ورزشکاران برای گرفتن مجوز ورود به مسابقات قهرمانی کشور شد.

وی افزود: شرایط ورزشکاران مچ‌انداز این استان بسیار مطلوب است و آنها خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌کنند.

احمدیان با بیان اینکه این رشته ورزشی با مشکل خاصی مواجه نیست خاطرنشان کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری تنها هیئت این استان است که با مشکل مالی مواجه نیست.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول