اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب قهرمان پرورش اندام آسیا:

حرف نخست بدنسازی دنیا را ایران می‌زند

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان محمودآبادی پرورش اندام آسیا گفت: ورزشکاران ایرانی در این رشته حرف اول را زدند و بیشتر سکوها را تصاحب کردند و به واقع کشورمان حرف نخست بدنسازی دنیا را می‌زند.

حرف نخست بدنسازی دنیا را ایران می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، حسن خسروی نائب قهرمان پرورش اندام آسیا ظهر امروز در میان استقبال پرشور مردم ورزش دوست محمودآباد وارد این شهر شد.
در این مراسم بسیار ارزشمند که معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پیشکسوتان ورزش و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی نیز حضور داشتند، حسن خسروی با تقدیر از حضور مسئولان و مردم این شهر اظهار داشت: از مسابقات اراک به اردوی تیم ملی راه یافتم و حدود 9 ماه در اردوی تیم ملی و زیر نظر مربیان توانمندی تمرین می‌کردم که 20 روز پایانی اردو قبل از مسابقات تایلند را به طور شبانه‌روزی به تمرین می‌پرداختم.
خسروی سطح این دوره از مسابقات را بسیار بالا دانست و افزود: این دوره از مسابقات آسیایی به دلیل حضور 31 کشور از آسیا و با توجه به اینکه مسابقات پرورش اندام آسیا برای نخستین بار به مسابقات آسیایی رفته است و کشورهایی همچون قطر، امارات که تاکنون حضور نداشتند در این دوره حاضر بودند از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار بود و رقابت‌های تنگاتنگی در آنجا جریان داشت.
نایب قهرمان پرورش اندام آسیا اذعان داشت: با همه این اوصاف ورزشکاران ایرانی در این رشته حرف اول را زدند و بیشتر سکوها را تصاحب کردند و به واقع کشورمان حرف اول بدنسازی دنیا را خواهد زد.
خسروی مهم‌ترین پیش‌روی خود را مسابقات جهانی دانست و گفت: تیم ملی پرورش اندام کشورمان کمتر از یک ماه دیگر و در بیستم آبان ماه باید در مسابقات جهانی در کشور مالزی شرکت کند و بنده نیز این افتخار را دارم که در لباس پر ارزش تیم ملی در این مسابقات شرکت کنم.
وی اضافه کرد: بعد از این مسابقات نیز باید خود را مهیای مسابقات جهانی اتریش در آذر ماه کنم.
ملی‌پوش پرورش اندام کشورمان مهم‌ترین رقبای وزن خود (100 کیلو) را ورزشکارانی از قطر، بحرین و یک ورزشکار هندوستانی دانست.
خسروی که خود صاحب یک باشگاه پرورش اندام در محمودآباد است از علاقه‌مندی به انتقال تجربیاتش به جوانان شهر خود خبر داد و تصریح کرد: خود را مدیون مردم محمودآباد می‌دانم و همه توان خود را برای خدمت به جوانان شهرم به کار می‌بندم و خدا را شکر می‌کنم در شهری زندگی می‌کنم که از جوانان خوب و با استعداد در ورزش برخوردار است
نایب قهرمان پرورش اندام آسیا ادامه داد: تلاش می‌کنم که این ورزش را سالم و پاک جلوه دهم و ذهنیت بد نسبت به این رشته که ناسالم بودن آن را در اذهان تداعی کند را از بین ببرم.
خسروی از حساسیت سالم‌بودن رقابت‌های آسیایی خبر داد و گفت: از همه ملی پوشان قبل از اعزام به مسابقات آسیایی در کشورمان تست دوپینگ گرفته شد و در مسابقات نیز به صورت رندمی بر روی سکو این تست انجام شد و این نشان‌دهنده این است که این ورزش در سلامت کامل اجرا می‌شود.
این ملی پوش محمودآبادی در پایان با بیان اینکه اگر این ورزش به صورت پاک اجرا شود جذابیت خاصی خواهد داشت به جوانان ورزشکار توصیه کرد اول به سلامتی خود فکر کنند و بعد به دنبال ورزش قهرمانی باشند چرا که ورزش از راه ناپاک، ارزشمند و ماندگار نخواهد بود.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول