اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش فیروزکوه خبر داد:

افتتاح پایگاه قهرمانی بدنسازی و پرورش‏اندام در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه از افتتاح دفتر هیئت‏های ورزشی و پایگاه قهرمانی بدنسازی و پرورش‏اندام در این شهرستان خبر داد.

افتتاح پایگاه قهرمانی بدنسازی و پرورش‏اندام در فیروزکوه
قاسم سراج امروز در آستانه فرا رسیدن هفته تربیت بدنی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، برنامه‏های هفته تربیت بدنی در شهرستان فیروزکوه را تشریح کرد.
وی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ترویج ورزش در خانه و خانواده و همچنین هدایت جامعه به سوی ورزش همگانی برگزار می‏شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: با همکاری هیئت‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه، برنامه‏های متنوعی در طول این هفته اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: در روز 26 مهرماه تجلیل از روسای هیئت‏های ورزشی و نائب رئیسان، افتتاح زمین فوتبال روستای جلیزجند، اجرای برنامه و نوای باستانی در صبحگاه و همچنین افتتاح دفتر هیئت‏های ورزشی و پایگاه قهرمانی بدن‏سازی و پرورش‏اندام در شهرستان صورت خواهد گرفت.
سراج همچنین به برگزاری مسابقات فوتبال جام پیشکسوتان، دوی همگانی آزاد، پرس سینه قدرتی، کشتی در رده‏های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، شنا و شطرنج آزاد در سطح شهرستان فیروزکوه به همین مناسبت اشاره کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه به برگزاری مسابقات فوتبال تیم آفاق فیروزکوه با تیم‏های مهر اسلامشهر و سفیر قرچک خبر داد.
وی در پایان به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ژیمناستیک رده سنی خردسالان در بخش‏های دختران و آقایان و همچنین ورزش صبحگاهی در فیروزکوه به مناسبت هفته تربیت بدنی اشاره کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول