اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی کرمان‌ تأکید کرد

انجمن پزشکان عمومی دستاوردی برای طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی کرمان‌ گفت: برگزاری انجمن پزشکان عمومی ایران‌ در آستانه اجرای طرح پزشک خانواده شهری می‌تواند دستاوردهای بسیار مهمی به همراه داشته باشد.

انجمن پزشکان عمومی دستاوردی برای طرح پزشک خانواده

افشین اسدی امروز‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از سال 88 که موعد قانونی برگزاری انتخابات انجمن پزشکان عمومی کشور بود تا روز گذشته دفعات متعددی قرار بر برگزاری انتخابات شد، اما به دلایل مختلف و بهانه‌های زیاد این انتخابات به تعویق افتاد.

اسدی خاطر‌نشان کرد: سرانجام روز جمعه با حضور بیش از یک هزار پزشک عمومی از سراسر کشور به ویژه استان‌های کرمان، اصفهان، گیلان، فارس که بیشترین حضور را داشتند‌ در محل سازمان نظام پزشکی کشور‌ این انتخابات برگزار و کاندیداهای مورد نظر انتخاب شدند.

وی گفت: در انتخابات انجمن بیش از 100 پزشک نامزد شده بودند که در نهایت 11 نفر به عنوان هیئت مدیره انتخاب و‌ عباس کامیابی‌ رئیس انجمن پزشکان عمومی کرمان‌ و رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان کرمان‌ با کسب اکثریت آرا به عنوان نفر نخست این انجمن راهی هیئت مدیره این نهاد مستقل پزشکی کشور شد.

اسدی تصریح کرد: برگزاری انتخابات در شرایط خاصی صورت گرفت و حواشی در خور توجهی هم داشت که از جمله آن می‌توان به تبلیغات دو ائتلاف فراگیر مخالفان رئیس کنونی سازمان نظام پزشکی را تشکیل می‌دادند و به ائتلاف سپیدجامگان که حامیان صدر بودند‌ قبل از برگزاری انتخابات اشاره کرد.

وی گفت: حضور بیش از یک هزار پزشک از سراسر کشور بیانگر این امر بود که پزشکان خواستار باشکوه برگزار شدن انتخابات پس از یک مدت طولانی بودند، امری که شاید مسئولان کنونی سازمان نظام پزشکی با آن موافقت چندانی نداشتند، اما مطالبه پزشکان عمومی چیزی غیر از آن بود.

اسدی بیان داشت: البته همان طور که انتظار می‌رفت برگزاری انتخابات با بی‌نظمی و شلوغی بیش از حد شرکت کنندگان و عدم نظارت خوب و منطقی برگزار کنندگان همراه بود که حتی با دخالت مأموران نیروی انتظامی نیز مواجه شد.

وی گفت: در نهایت برگزاری انجمن پزشکان عمومی ایران‌ در آستانه اجرای طرح پزشک خانواده شهری می‌تواند دستاوردهای بسیار مهمی نیز به همراه داشته باشد که امیدواریم هیئت مدیره جدید این انجمن با ارائه بهترین عملکرد در راستای عملی کردن مطالبات به حق جامعه پزشکان گام‌های مؤثر و مفیدی بردارند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول