اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری افزون بر 200 میلیون تومان

انهار اروندکنار دیوارکشی می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار اروندکنار گفت: با تخصیص اعتباری افزون بر 200 میلیون تومان، انهار این منطقه دیوارکشی می‌شوند.

انهار اروندکنار دیوارکشی می‌شوند

یوسف دریس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: شهرداری این منطقه در راستای خدمت‌رسانی مضاعف به شهروندان، روشنایی معابر دو منطقه "ولامه" تا "معاتچ" با نصب چراغ‌، در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: چراغ‌های روشنایی خورشیدی برای معابر این مناطق نصب شده که اعتبار اختصاصی این طرح مبلغی بالغ بر 100 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی است.

شهردار اروندکنار در خصوص جمعیت فعلی این منطقه تصریح کرد: طبق آخرین سرشماری هم‌اکنون جمعیت 12 هزار و 120 نفری اروندکنار نیازمند امکانات مختلف شهری برای جذب جمعیت بیشتر و زندگی‌ آسوده‌تر هستند و شهرداری در نظر دارد با طرح‌های در دست احداث این امکانات را فراهم کند.

* دیوار کشی 7 نهر در اروندکنار

وی در ادامه به دیوارکشی و زیباسازی برای هفت نهر در اروندکنار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری طرح دیوارکشی و زیباسازی برای همه 13 نهر موجود در شهر اروندکنار را در دستور کار خود دارد.

دریس افزود: تاکنون از 13 نهر جاری در اروندکنار، هفت نهر دیوارکشی شده که این امر در جداسازی انهار، زیبایی شهر، جذب گردشگر و رفاه حال ساکنان منطقه تأثیر به‌سزایی دارد.

وی در پایان گفت: اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان از محل تملک و دارایی برای این طرح به شهرداری اروندکنار اختصاص داده شده که تا پایان سال جاری این تعداد به هشت نهر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول