اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان‌رضوی:

طرح روستای اسوه، سند تحقق توسعه پایدار روستاها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان‌رضوی عزت بخشیدن به روستاها و فرهنگ روستا را برای اجرای طرح روستای اسوه ضروری خواند و گفت: طرح روستای اسوه، سند تحقق توسعه پایدار روستاها است.

طرح روستای اسوه، سند تحقق توسعه پایدار روستاها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، اسماعیل نورمحمدی در جلسه توجیهی دهیاران و مدیران باشگاه کشاورزان مجری طرح روستای اسوه این طرح را به مثابه سند توسعه پایدار روستاها دانست و اظهار کرد: مجموعه اهداف، راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی بخش‌های دولتی و غیر دولتی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست‌محیطی در طرح مذکور دیده شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان‌رضوی در مورد دلایل پی‌ریزی تدوین برنامه روستای اسوه، گفت: ظرفیت‌سازی برای بهبود توزیع منابع و فرصت‌ها در روستاها و ایجاد هماهنگی مورد نیاز میان دستگاه‌های اجرایی برای توسعه پایدار روستاها از جمله این اهداف است.

نورمحمدی با اشاره به مراحل اجرای این طرح اظهار داشت: فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی لازم برای افزایش درآمد و بهبود معیشت مردم یکی از این مراحل است.

وی مدت اجرای طرح روستای اسوه را پنج سال اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری با مجریان این طرح به منظور ارتقای شاخص‌های سلامت، آموزش، اقتصاد، فرهنگ، ایمنی و پدافند غیر عامل در روستاها هستند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول