اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

مشکل آب شرب روستاهای جیرفت برطرف شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث آب شرب و کمبود آب کشاورزی از مهم‌ترین مشکلات منطقه جنوب کرمان است که امیدواریم با مساعدت مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر برطرف شود.

مشکل آب شرب روستاهای جیرفت برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در جمع مردم روستای باغ بابوئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان جیرفت با اشاره به مشکلات این روستا اظهار داشت: افت ولتاژ برق در بخش مرکزی این شهرستان مردم این منطقه را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی افزود: این مشکل تنها به روستای باغ بابوئیه اختصاص ندارد، بلکه مشکل تمام ساکنان منطقه جنوب استان کرمان است.

عارفی تصریح کرد: بحث آب شرب و کمبود آب کشاورزی نیز از مهم‌ترین مشکلات این منطقه است که امیدواریم با مساعدت مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر برطرف شود.

عضو شورای اسلامی روستای باغ بابوئیه نیز در بازدید نماینده مجلس از این روستا اظهار داشت: این روستا از نظر فرهنگ معنوی سرآمد سایر روستاهای بخش مرکزی است.

پرویز لورگی عنوان کرد: 23 شهید، دو جانباز و سه سردار شهید که اهالی روستای باغ‌ بابوئیه تقدیم انقلاب کرده‌، خود گواه این مطلب است.

وی ابراز داشت: همچنین برگزاری مراسم‌های مذهبی در این روستا از قدمت بسیار زیادی برخوردار است.

لورگی با اشاره به مشکلات روستای باغ‌بابوئیه خاطرنشان کرد: فضای فیزیکی محدود مسجد، عدم اجرای طرح هادی، ساماندهی گلزار شهدا و دکل مخابرات از جمله مشکلات این روستا هستند.

وی اذعان داشت: همچنین ولتاژ ضعیف برق، گذران زندگی را برای ساکنان این روستا با مشکل مواجه کرده است که می‌طلبد، مسئولان در راستای برطرف کردن این مشکلات اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول