اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی جیرفت خبر داد

راه‌اندازی کلینیک شنوایی‌سنجی در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: کلینیک شنوایی‌سنجی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کلینیک شنوایی‌سنجی در جیرفت

محمد رضا‌نژاد در حاشیه آیین گرامیداشت روز بهزیستی در شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به عملکرد سال گذشته این نهاد اظهار داشت: جامعه هدف زیر پوشش امور اجتماعی جیرفت 623 خانوار است.

وی با بیان اینکه معلولان زیر پوشش امور توانبخشی بهزیستی جیرفت 2 هزار و 621 نفر هستند، افزود: مراکز دولتی این اداره، اورژانس اجتماعی و مجتمع حمایتی شهری هستند.

رضا‌نژاد با اشاره به مراکز غیردولتی زیر نظر اداره بهزیستی تصریح کرد: 48 مهد ‌کودک شهری و روستایی در شهرستان جیرفت وجود دارد.

وی با اشاره به وجود یک خانه کودک و نوجوان برای نگهداری افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست ابراز داشت: یک کلینیک مددکاری و یک واحد اجتماعی خیریه نیز در شهرستان جیرفت مشغول فعالیت هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: در سال گذشته 2 میلیارد و 251 میلیون و 600 هزار ریال حمایت مالی در زمینه‌های توانمندسازی، درمانی، خرید لوازم ضروری، ایاب و ذهاب، حق پرستاری و ... از معلولان صورت گرفته است.

رضانژاد بیان داشت: با توجه به اینکه ساختمان اداره بهزیستی شهرستان جیرفت 40 سال قدمت دارد با این فرسودگی پاسخگوی نیاز این مجموعه نیست.

وی با بیان اینکه کلینیک شنوایی‌سنجی در جیرفت راه‌اندازی می‌شود، افزود: رفع مشکلات اورژانس اجتماعی و همچنین وجود کارشناس حقوقی برای این اداره از دیگر مشکلاتی است که رفع آن نیازمند همکاری مسئولان است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول