اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

برپایی کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد به میزبانی ارومیه

خبرگزاری فارس: 18 تا 20 مهر ماه سال جاری نخستین کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد به میزبانی ارومیه با حضور مقامات جهانی و کشوری برپا خواهد شد و در برپایی این کنگره، دانشجویان جوان ایفای نقش می‌کنند.

برپایی کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد به میزبانی ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه این کنگره به عنوان نخستین حرکت عظیم دانشجویی در جهان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در ارومیه برپا خواهد شد به طوری که دانشجویان و قشر جوان در مدیریت این کنگره نقش کلیدی دارند.

این کنگره با محوریت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و با مشارکت سایر سازمان‌ها از جمله سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، استانداری، کانون سلامت رفتار معاونت دانشجویی و فرهنگی، کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی برپا خواهد شد.

محورهای این کنگره مواردی مانند سطوح مختلف پیشگیری از اعتیاد و حوزه کاهش آسیب، بررسی عوامل زمینه‌ساز اعتیاد و شیوع اعتیاد در محیط‌های دانشجویی، بررسی اعتیاد در زنان، روش‌های رفتارسازی و مراقبت‌های فرهنگی و اجتماعی، درمان و ترک اعتیاد و حمایت‌های اجتماعی بعد از آن را شامل می‌شود.

برپایی نمایشگاه محصولات و کالاهای مختلف، جشنواره عکس، سخنرانی مقامات بین‌المللی و کشوری، نمایشگاه تخصصی کاریکاتور از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی این کنگره قلمداد می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می‌توانند با تلفکس 2937361 0441  تماس حاصل کرده و به آدرس دبیرخانه  واقع در آذربایجان‌غربی، ارومیه، خیابان رسالت، ستاد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول