اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفار فردوس خبر داد

بهره‌برداری از 12 پروژه آبفار در هفته دولت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان فردوس گفت: در هفته دولت 12 پروژه با اعتبار یک ‌میلیارد و 342 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 12 پروژه آبفار در هفته دولت

نوید عبدالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: اجرای پروژه‌های آبرسانی با صرف هزینه‌های بالا امکان‌پذیر است و با توجه به اهمیت موضوع آب مسئولان باید اعتبارات بیشتری به این پروژه‌ها اختصاص دهند.

وی سهم آبفار شهرستان فردوس از محل اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در سال گذشته را مبلغ 130 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این میزان اعتبار بسیار محدود بوده و جوابگوی اجرای پروژه‌های شهرستان نیست و تنها برای نگهداری پروژه‌ها کفایت می‌کند.

رئیس آبفار فردوس با اشاره به وقوع بیش از هزار و 500 مورد ترکیدگی لوله در سال گذشته تصریح کرد: برای رفع ترکیدگی و لوله‌گذاری مجدد مبلغ 45 میلیون تومان هزینه شده است.

عبدالهی تصریح کرد: در حال حاضر حقوق پرداختی به تعداد 13 نفر آبدار و 13 نفر مسئول شبکه، سالانه مبلغ 100 میلیون تومان و هزینه آبرسانی سیار نیز مبلغ 45 میلیون تومان است که همه این هزینه‌ها و همچنین سایر پروژه‌ها باید از محل اعتبارات محدود تملک دارایی تأمین شود.

*بهره‌مندی 2800 خانوار از پروژه‌های آبفار فردوس

وی از افتتاح 12 پروژه با اعتبار یک‌ میلیارد و 342 میلیون تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژ‌ه‌ها 2 هزار و 824 خانوار در 21 روستای شهرستان از آب آشامیدنی روستایی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس آبفار فردوس افزود: تکمیل پرو‌ژه آبرسانی به روستاهای طاهرآباد، ابراهیم‌آباد، خانکوک و حسین‌آباد با صرف اعتبار 707 میلیون تومان و بهره‌مندی 785 خانوار از جمله پروژ‌ه‌های افتتاحی در هفته دولت است.

عبدالهی تکمیل پروژه آبرسانی روستای مهوید، احداث منبع 200 مترمکعبی آب شرب افق، حفر و تجهیز چاه و حصارکشی محوطه چاه روستای سرند، تعویض خط انتقال و ساخت حوضچه و شیرآلات لجنو را از جمله پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت عنوان کرد.

وی بهسازی قنات تگ منداب گستج، ساخت منبع 20 مترمکعبی بکری، حصارکشی محوطه منبع آب خانکوک و احداث ایستگاه چاله پمپاژ مجتمع مهوید را از دیگر پروژ‌های افتتاحی شهرستان فردوس در هفته دولت دانست.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول