اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس ارزیابی سازمان صدا و سیما

گزارش "صدای عشق" جایگاه اول کشوری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: در ارزیابی سالانه سازمان صدا و سیما گزارش صدای عشق در خصوص زندگی رحیم موذن‌زاده کاری از صدا و سیمای مرکز اردبیل به عنوان گزارش برتر کشور انتخاب شد.

گزارش "صدای عشق" جایگاه اول کشوری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل ظهر امروز در مراسم تقدیر از برترین‌های صدا و سیما در اردبیل اظهار داشت: این گزارش در بین 500 گزارش کشور منتخب شده و توانسته است جایگاه و رتبه استان را در تولید خبر و گزارش ارتقا دهد.

ابوالحسن صادقی جهانی خاطرنشان کرد:‌ معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اردبیل در ارزیابی سالانه جزو 10 مرکز برتر از بین 32 مرکز صدا و سیمای استان‌ها شناخته شده و در تولید و پخش اخبار نیز جزو پنج مرکز برتر کشور است.

وی یادآور شد: این مرکز در پوشش سفرهای رئیس جمهور، نهمین دوره انتخابات مجلس و انعکاس حضور مسافران رتبه اول کشوری را داشته و توانسته است عملکرد مثبتی را با تولید و انعکاس اخبار متعدد به نمایش بگذارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: در عصر ارتباطات رسانه ملی در دورترین شهرهای و مناطق مرزی استان نیز با تقویت پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی توانسته است رضایت مخاطبان را فراهم آورد به طوری که شبکه سبلان در شمالی غربی‌ترین نقطه کشورمان توانسته است در حوزه‌های مختلف درخششی بی‌نظیر داشته باشد به طوری که در سال‌های اخیر جزو شبکه‌های برتر استانی لقب گرفته است.

صادقی جهانی با اعلام اینکه در حوزه اخبار و اطلاعات شبکه استانی با پخش دو بخش خبری به شکل محلی و دو پخش خبری به زبان ملی توانسته است رضایت مخاطبان استان اردبیل را فراهم آورد، تاکید کرد: بر اساس اطلاعات و آمار مرکز تحقیقات صدا و سیما مرکز اردبیل از نظر انتقال سریع، دقیق و صحیح اطلاعات توانسته است سه چهارم نظر مخاطبان خود را جلب کند.

این مسئول بیان داشت: رسانه ملی در استان اردبیل در مناسبت‌های مختلف نظیر ماه مبارک رمضان، محرم و ایام مناسبت‌های ملی و مقطعی سعی کرده است با تهیه و تولید برنامه‌های متنوع در موضوعات مختلف موفق عمل کرده و تاثیر‌گذار باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تولید و پخش برنامه گفت‌و گوی ویژه خبری به شکل زنده از رادیو و تلویزیون،‌ سه برنامه با آیتم تحلیلی و تفسیری در قالب نگاه روز و بخش‌های مختلف گزارش‌های خبری سعی کرده است مخاطبان را راضی نگه داشته و هرگز در صدد دفع مخاطب نبوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادقی جهانی در پایان سخنان خود بزرگترین سرمایه یک رسانه را اعتماد‌سازی، آینده‌نگری و پاسخ به مطالبات عموم مردم و ایجاد پل ارتباطی قوی بین مردم و مسئولان توصیف کرد و اظهار داشت: ما آمادگی داریم با انعکاس نقایص و ضعف‌ها و مشکلات در حوزه اطلاعات و اخبار و همچنین حوزه صدا و سیما بهترین و شایسته‌ترین برنامه‌ها را به مخاطبان ارائه کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول