اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان:

3 قایقران گیلان در تیم ملی روئینگ حضور دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: سه قایقران گیلانی به همراه تیم ملی روئینگ مردان تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی آغاز کردند.

3 قایقران گیلان در تیم ملی روئینگ حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی ظهر امروز در جمع اعضای هیئت قایقرانی استان اظهار کرد: تیم ملی روئینگ مردان در رده سنی جوانان از امروز اردوی آمادگی خود را در شهرستان سنقر استان کرمانشاه آغاز کرده است.

وی گفت: طبق اعلام فدراسیون قایقرانی، تیم ملی روئینگ مردان جوانان کشورمان خود را برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند.

این مسئول، برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را در شهریور سال جاری در چین عنوان کرد و گفت: این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی جوانان از امروز آغاز می‌شود و تا 16 مرداد جاری ادامه می‌یابد.

به گفته وی، محمدعلی قرائت سرمربی و کیهان شمسی و میثم عباسی نیز دستیار تیم ملی هستند و امیر رهنمای رونقی و عماد شادمان از گیلان به همراه 13 ورزشکار از استان‌های آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، زنجان، لرستان و مازندران جزو نفرات دعوت شده به این اردو محسوب می‌شوند.

شعبانی اظهار کرد: پیش از این محمدرضا قندیان روئینگ سوار گیلانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان در ارومیه به اردو رفته بود.

وی خاطرنشان کرد: 15 ملی‌پوش دیگر به همراه قندیان از 21 تا 30 تیر جاری طبق برنامه بلند مدت فدراسیون خود را برای بازی‌های آسیایی اینچون کره جنوبی آماده می‌کنند.

به گفته وی، شخرت گانیو سرمربی تیم ملی روئینگ مردان 16 قایقران را به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان، اذعان کرد: محسن شادی، فرهاد و فرزاد کربلایی قلی‌زاده، یاسر و وحید جوهری، افشار حیدری، امین خیاطی افشار، اتابک پیشیار و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، یاسر رحمتی‌پور و حمید رضوانی از تهران، مسعود محمدی و مجتبی شجاعی از زنجان، محمد رضا قندیان از گیلان، سعید عادلی از لرستان و حامی مهدی‌پور از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی هستند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول