اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شعیبیه شوشتر:

دهیاری‌ها توان مالی برای نظافت روستا ندارند

خبرگزاری فارس: بخشدار شعیبیه شوشتر گفت: دهیاری‌ها توان‌ مالی برای نظافت روستا را ندارند و باید در این باره چاره‌اندیشی شود.

دهیاری‌ها توان مالی برای نظافت روستا ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عبدالحسین نبی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: دهیاری‌ها توانایی جمع‌آوری نخاله و نظافت روستا را ندارند و از نظر مالی در تنگنا هستند و باید در این باره تصمیماتی اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه دهیاری‌ها در این باره نیازمند کمک هستند، افزود: در سال‌جاری اعتبار ناچیزی برای روستاها در نظر گرفته شده است و به این دلیل دهیاری‌ها توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین در این باره را ندارند.

نبی‌زاده با اشاره به اینکه بدهی‌های زیادی به دهیاری‌ها داریم، تأکید کرد: در شرایط کنونی به بسیاری از دهیاری‌ها بدهی داریم و حتی دهیار‌ان حقوق معوق خود را از سال89 دریافت نکرده‌اند.

بخشدار شعیبیه شوشتر با اشاره به اینکه هر نوع تصمیم‌گیری درباره روستاها باید با مشخص شدن منابع مالی باشد، تأکید کرد: باید دستگاه‌هایی که در روستاها در حال اجرای پروژه هستند مانند جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دهیاری‌ها همکاری کنند.

نبی‌زاده تأکید کرد: بهداشت روستا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در راستای کاهش مشکلات بهداشتی در روستاها تصمیمات جدی و عملی با در نظر گرفتن ردیف‌های اعتباری اتخاذ شود.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از روستاهای شوشتر در شرایط کنونی در جمع آوری زباله مشکل دارند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول