اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی آمل:

بازسازی مسجد جامع آمل آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمل گفت: بازسازی مسجد جامع شهرستان آمل آغاز شده است.

بازسازی مسجد جامع آمل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدرضا شیدفر یکشنبه شب در ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3 با اشاره به اینکه بنای مسجد جامع آمل متعلق به 144 هجری قمری است، اظهار داشت: این بنا نیاز به مرمت داشت و این بازسازی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در امور مرمتی می‌توانیم از دانشجویان و دانش‌آموزان طرح‌های هجرت 3 نیز استفاده کنیم، یادآور شد: این طرح‌ها برای این قشر تجربه کاری موفقی خواهد بود.

شیدفر با تاکید بر اینکه این طرح‌ها زمینه خوبی برای آموزش نگه‌داری بناهای تاریخی و مرمتی است، از آمادگی این دستگاه‌ برای جذب نیروی انسانی بسیج سازندگی خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمل با بیان اینکه در طرح‌های سالم‌سازی دریا در مازندران بیشتر نیروها از بسیج سازندگی استفاده شده است، یادآور شد: بسیج سازندگی از سال گذشته وارد این طرح‌ها شده و تجربه خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در فصل تابستان استفاده از نیروهای بسیجی در زمینه گردشگری در آمل افزایش یافته است، بیان کرد: از نیروهای بسیجی در زمینه نظارت بر اماکن اقامتی، پذیرایی، تفریحی و توریستی استفاده می‌شود.

معاون فرماندار آمل نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی بستر مناسبی برای استفاده از نیروهای جوان و باانگیزه است، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی برای به کارگیری این نیروها باید برنامه‌ریزی کنند.

سید جعفر رسولی افزود: این دستگاه‌ها می‌توانند در کنار به‌کارگیری برخی مهارت‌های مورد نیاز را به این دانشجویان و دانش‌آموزان آموزش دهند و آنها را برای مشاغل آینده آماده کنند.

انتهای ‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول