اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س)

25 نفر از مداحان خراسان‌جنوبی به دیدار رهبری می‌روند

خبرگزاری فارس: فردا همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س)، 25 نفر از مداحان خراسان‌ جنوبی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

25 نفر از مداحان خراسان‌جنوبی به دیدار رهبری می‌روند

مسئول تشکل‌های دینی و انجمن‌های اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طبق روال هر ساله مداحان شاخص سراسر کشور در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) با رهبری دیدار می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمد رضایی افزود: دو سال است که وظیفه هماهنگی مداحان به عهده سازمان تبلیغات اسلامی و ادارات تابعه آن در استان‌ها و شهرستان‌ها قرار داده شده است.

وی ادامه داد: به تناسب تعداد مداحان هر استان، سهمیه‌ای برای آن استان در نظر گرفته می‌شود، که در سال جاری این سهمیه برای استان خراسان‌جنوبی 25 نفر است.

مسئول تشکل‌های دینی و انجمن‌های اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته توسط این اداره کل و کانون مداحان خراسان‌جنوبی با مداحان اعزامی اظهار داشت: 25 نفر مورد نظر مشخص شده‌اند و امروز بعد از نماز جمعه، کاروان مذکور از مقابل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی حرکت کرد.

رضایی ادامه داد: کاروان مذکور پس از دیدار با مقام معظم رهبری، به منظور زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) و عرض ارادت به ساحت مقدس امام زمان(عج) رهسپار قم و جمکران شده و سپس به بیرجند باز می‌گردند.

وی در پایان هدف از این دیدار را تجدید بیعت مداحان با مقام معظم رهبری و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: گوش فرا دادن مداحان به رهنمودهای معظم‌له در ارتباط با اصول مداحی و همچنین بالا بردن سطح آگاهی و تغذیه فکری مداحان اهل بیت از دیگر اهداف این دیدار به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول