اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی خبر داد

تدوین سجل صندوق تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی از تدوین سجل صندوق تأمین اجتماعی استان خبر داد.

تدوین سجل صندوق تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی، سید علی اصغر محمودی اظهار داشت: همان گونه که صدور شناسنامه سرآغاز ثبت اطلاعات افراد در بدو تولد است و به آنها هویتی روشن و شفاف می‌بخشد سازمان‌ها نیز نیاز به سجل هویتی دارند.

وی افزود: بر این اساس برای نخستین بار شناسنامه تأمین اجتماعی استان پس از هفت سال انتزاع از خراسان رضوی و استقلال، به‌عنوان سند هویت صندوق در راستای ارائه اطلاعات به هنگام، برای تسهیل در امور سازمانی و فراسازمانی گردآوری شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: شناسنامه تأمین اجتماعی استان شامل نقشه و موقعیت جغرافیایی، وضعیت اقتصادی و اجتماعی شهرستان‌ها، تاریخچه تأسیس اداره کل، آمار بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران شعب زیرپوشش و فهرست اطلاعات هویتی کارکنان از بدو تأسیس است که پس از تدوین در اختیار مقامات ارشد استان و صندوق تأمین اجتماعی قرار گرفت.

محمودی خاطرنشان کرد: تهیه شناسنامه مزبور ضمن پیروی از اصل مشاع و بین‌النسلی بودن صندوق تأمین اجتماعی و کاربرد آن در محاسبات بیمه‌ای با هدف جمع‌آوری و ارائه اطلاعات صحیح برای برنامه‌ریزی دقیق و تصمیم‌گیری‌های هدفمند برای شاغلان حال و نسل‌های آینده انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول