اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعی از بازنشستگان کوهبنان خطاب به رئیس‌جمهور

تیم پزشکی تأمین اجتماعی کوهبنان جوابگوی مراجعان نیست

خبرگزاری فارس: جمعی از بازنشستگان تحت پوشش تأمین اجتماعی شهرستان کوهبنان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از کمبود امکانات درمانی تأمین اجتماعی در این شهرستان گلایه کردند.

تیم پزشکی تأمین اجتماعی کوهبنان جوابگوی مراجعان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، جمعی از بازنشستگان زیر پوشش تأمین اجتماعی شهرستان کوهبنان در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور از کمبود امکانات درمانی در این شهرستان گلایه کردند و آوردند: تیم پزشکی تأمین اجتماعی شهرستان کوهبنان جوابگوی مراجعه‌کنندگان نیست.

در این نامه تأکید شده است: شهرستان کوهبنان دارای یک واحد خدمات درمانی تأمین اجتماعی است که وظیفه انجام خدمات اولیه درمانی و پزشکی، آزمایشگاهی و دندان‌پزشکی افراد زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی شهرستان را بر عهده دارد اما این مرکز به خوبی پاسخگوی مراجعان نیست و به دلیل تغذیه نشدن از مرکز استان و زیر مجموعه شهرستان زرند بودن، سبب شده بسیاری از امکاناتی که به این مرکز اختصاص می‌یابد در شهرستان زرند جذب شود.

بازنشستگان در این نامه با اشاره به اینکه تیم پزشکی این واحد جوابگوی مراجعان نیست، درخواست کرده‌اند: با توجه به اینکه با وجود مکاتبه‌ها و تماس‌های مکرر با اداره کل تأمین اجتماعی استان کرمان هیچ گره‌ای از کار ما گشوده نشده است، برای رفع مشکل مردم محروم این شهرستان اقدام کنید.

به گزارش فارس، بارها بازنشستگان با مراجعه به خبرنگار فارس در شهرستان کوهبنان مشکلات درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان را بیان و در طول سال‌های گذشته مشکل به صورت حضوری و از طریق برنامه کرمان سلام به مسئولان بهداشت و درمان تأمین اجتماعی استان کرمان اعلام که با بی‌مهری و کم‌لطفی آنان مواجه شده است.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول