اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان‌شمالی:

تغییر استانداران اجرای انتخابات را دشوارتر می‌کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان‌شمالی گفت: تغییر استانداران کار اجرای انتخابات پیش رو را دشوارتر می‌کند.

تغییر استانداران اجرای انتخابات را دشوارتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌اکبر وحیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری آینده انتخابات سخت و پیچیده‌ای به لحاظ شکلی خواهد بود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی تصریح کرد: برای نخستین بار است که انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات شوراها برگزار که هر کدام به صورت مجزا رای‌گیری به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراها در دوره‌های گذشته حاشیه‌ای نداشته است، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نیز انتخابات سالم و با حضور پرشور مردم برگزار شده و صرفاً در مقطعی با کمبود تعرفه مواجه بود.

وحیدی اظهار کرد: ما امیدواریم که همه بخش‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت بالای مردم و برگزاری انتخابات سالم مهم‌ترین هدف دفتر نظارت و بازرسی است، تصریح کرد: باید از مسائلی که امکان ایجاد فضای ملتهب در جامعه را دارد، پرهیز و صرفاً در چارچوب قانون و اصل برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم توجه شود.

وحیدی با بیان اینکه برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در سال آینده برآورد اولیه یک هزار و 150 شعبه اخذ رای است، گفت:‌ این تعداد شعب اخذ رای نسبت به دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری حدود 70 درصد رشد دارد.

وی پراکندگی روستاها و تجمیع انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را از دلایل افزایش این شعب عنوان کرد.

سخنگوی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان‌شمالی تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات پیش رو تمام نیروهای دخیل در هیئت نظارت و بازرسی آموزش‌های لازم را تا زمان مانده به برگزاری انتخابات خواهند دید.

وی همچنین برگزاری نشست‌های محافل برای انتخابات پیش روی مجلس را در صورت عدم تبلیغات خلاف قانون ندانست و گفت:‌ با این وجود تمام طرفداران کاندیداهای احتمالی باید در چارچوب و مسیر قانونی حرکت کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول