اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

ورود زود هنگام به بحث‌های انتخاباتی مفید نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط داخلی و خارجی حساس کشور، ورود زود هنگام به بحث‌های انتخاباتی مفید نیست.

ورود زود هنگام به بحث‌های انتخاباتی مفید نیست

سید محمود نبویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: برگزاری انتخابات در هر مقطعی نشان دهنده رشد، بالندگی جوامع و همچنین نشانه احترامی است که حاکمیت به نظر و رای مردم خود می‌گذارد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر کشورهایی که مبتنی بر آرا و نظرات مردم اداره می‌شوند، برگزاری انتخابات را یک اصل انکارناپذیر در پیشبرد امور و تحقق اهداف کلان خود می‌دانند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبران انقلاب از همان روزهای نخست بر اهمیت حضور موثر و تاثیرگذار رای و نظر مردم در اداره کشور تاکید داشته و تا به امروز نیز این شیوه از سوی رهبری معظم انقلاب با جدیت پیگیری می‌شود.

نبویان افزود: برگزاری انتخابات در هر کشوری به ویژه نظام ما که مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، همواره برکات بسیاری به همراه داشته و به همین دلیل رهبری معظم انقلاب تاکید فراوانی بر این هم دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که فعالیت برخی از احزاب و گروه‌های سیاسی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری را چگونه ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: با وجود آثار و برکات متعددی که انتخابات برای ما داشته، اما باید توجه داشت که این بحث بسیار ظریف و حساس بوده و باید با احتیاط و کارشناسی شده وارد آن شویم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به شرایط حساسی که در داخل و خارج کشور داریم، ورود زود هنگام به بحث انتخابات ریاست جمهوری به طور قطع مفید نیست و انتظار می‌رود که گروه‌های سیاسی و چهره‌های شاخص به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

اصولگرایان باید متحد در انتخابات شرکت کنند

نبویان گفت: در حال حاضر موضوعات مهم‌تری چون مذاکره با 5 + 1 و همچنین کنترل بازار و اقتصاد در کشورمان مطرح است و نباید با طرح مباحثی چون انتخابات ریاست جمهوری، حاشیه جدیدی در کشور ایجاد کنیم.

وی متذکر شد: البته ما زمان چندانی تا انتخابات نداریم و باید زیرساخت‌ها و شرایط لازم از سوی گروه‌ها و احزاب سیاسی برای برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات ریاست جمهوری آتی فراهم شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: بنابراین در این شرایط نیاز است که گروه‌های و احزاب سیاسی به ویژه اصولگرایان با برگزاری جلساتی که لزوما نباید رسانه‌ای شود، به دنبال راه‌هایی برای رسیدن به وحدت نظر باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول